Četvrtak, 26. Maja 2022.
Tuzlanski.ba logo

Voće koje najbolje utiče na pamćenje i zdravlje mozga

Preuzmite sliku

Bobičasto voće nije samo izvor vitamina i dijetalni desert, već i pravi prirodni stimulans za naš mozak. U redovima koje slijede otkrijte na koju bobicu obratiti posebnu pažnju ako želite da poboljšate koncentraciju, pamćenje i brzinu razmišljanja.

Prema riječima nutricioniste i pisca Tobyja Amidora, najbolja bobica koja poboljšava rad mozga je borovnica.

„Studije pokazuju da kozumiranje borovnica pomaže u održavanju zdravlja mozgaˮ, kaže stručnjak sitea Eat This, Not That.

Štaviše, prema Amidoru, borovnice „smanjuju rizik od kognitivnih oštećenja povezanih sa starenjem – demencije i Alzheimerove bolesti”, piše Marie Claire Russia.

Koristan je i sok od ovog bobičastog voća. Prema studiji objavljenoj u časopisu Journal of Agricultural and Food Chemistry, pijenje soka od divlje borovnice tokom 12 sedmica potvrdilo je poboljšanje funkcije pamćenja kod starijih ljudi. Prema autorima studije, uključivanje borovnica u ishranu „pozitivno utiče na sposobnost razmišljanja i rasuđivanjaˮ.

Osim toga, rezultati studije objavljene u časopisu Neural Regeneration Research Journal pokazali su da borovnice na dnevnom jelovniku povećavaju protok krvi u ključna područja mozga. Dakle, ova bobica podstiče pamćenje i koncentraciju, prenosi City Magazine.

Borovnice su korisne, ne samo za mozak.

“Bobičasto voće sadrži mnoge hranljive sastojke, uključujući: vlakna, vitamine K i C, mangan i fitonutrijente zvane polifenoli”, kaže Toby Amidor.

Sve to čini borovnice prirodnim lijekom za poboljšanje rada srca. Prema jednoj studiji, šoljica svježih borovnica dnevno ima pozitivan učinak na nivo „dobrogˮ holesterola u krvi, smanjujući rizik od razvoja kardiovaskularnih bolesti.

Zbog visokog sadržaja vlakana, borovnice takođe mogu pomoći u regulaciji nivoa šećera u krvi i smanjenju telesne težine. Stoga, ova namirnica je idealna za dijetalne smutije i deserte.

Borovnice su možda najbolji, ali ne i jedini prirodni „dodatakˮ za poboljšanje funkcije mozga među voćem. Nutricionisti takođe savjetuju da se obrati pažnja na nar (posebno sok), narandžu i brusnice(Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

   
Ključne riječi: , , ,