Ponedjeljak, 16. Septembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Vježbanjem protiv depresije

Istraživanja dokazuju da se zbog vlastitog nezadovoljstva najčešće javlja depresija. Fizička aktivnost će vam pomoći da se osjećate bolje.

Stručnjaci su se složili da je jedan od najefikasnijih faktora u borbi protiv depresije tjelesna aktivnost. Ona jača imunitet, pospješuje krvotok i dostavu kisika u mozak, mišiće i druge dijelove tijela. Najvažnije, potiče pojačano lučenje hormona endorfina koji djeluje kao antidepresiv, zbog kojega nakon vježbanja dobivamo osjećaj sreće i zadovoljstva, piše wall.hr

Stiglo nam je lijepo vrijeme i više nema prepreka da počnete s vježbanjem. Ne trebaju vam skupe teretane, sve što je potrebno je vaša volja.

Brzo hodanje

Ako niste zaljubljenik u vježbanje, predlažemo vam brzo hodanje. Nije naporno, a ne morate biti ni sami. Hodanje možete iskoristiti da provedete kvalitetno vrijeme s dragim osobama, ili jednostavno da odmorite misli.

Trčanje

Za trčanje je jako važno da imate dobre patike, kako se ipak ne bi ozlijedili. Trčanje će vam pomoći i u skidanju kila, a nakon svakog kruga ćete se osjećati zadovoljnije i ljepše.

Grupni treninzi

Ljeti mnogo fitness trenera organizuje grupne treninge u prirodi. Slobodno se pridružite jednom od njih. Osim što ćete izbaciti svu negativnu energiju, upoznat ćete i nove ljude. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,