Ponedjeljak, 21. Septembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

U tri koraka spriječite bol u leđima dok radite od kuće

Ukoliko zbog pandemije korona virusa posljednjih sedmica radite od kuće, velika je vjerovatnoća da se u manjoj ili većoj mjeri suočavate sa bolom u leđima.

Razlog za to svakako je nedostatak fizičke aktivnosti, ali i neadekvatno radno okruženje koje ne pruža dovoljnu potporu vašim leđima. Bilo kako bilo, bol u leđima ne smije se ignorisati, a u nastavku otkrijte kako ga možete spriječiti i ublažiti ukoliko do njega dođe.

 Promijenite položaj i uzmite jastuk

Jedno od najefikasnijih rješenja u borbi protiv bola u leđima jeste da u toku dana mijenjate položaj dok radite. Sjedenje na istom mjestu u istom položaju cijeli dan može da dovede ne samo do bola u leđima, već i bolova u vratu i ramenima. Preporuka fizioterapeuta jeste da na svakih sat, dva promijenite položaj, te tako nakon sjedenja za radnim stolom, rad nastavite za trpezarijskim ili stočićem na terasi, ukoliko naravno imate tu opciju, i optimalne uslove za rad u tim prostorijama.

  • Osim toga, možete iskoristiti i tanki jastuk ili mekani peškir koji će vam poslužiti kao podloga tokom sjedenja, jer će ublažiti bol u donjem dijelu leđa. Druga opcija je da ih postavite na naslon stolice, jer će na taj način pružiti potporu ne samo vašim leđima, već i kičmi, što će vas na duže staze riješiti neprijatnog bola u ovom dijelu tijela.

    Postavite laptop na pravo mjesto

    Druga vrlo bitna stavka jeste i položaj vašeg laptopa dok radite za njim. Ono što je jako važno jeste da ekran bude na adekvatnoj visini i dovoljnoj udaljenosti od očiju kako ne biste previše oštećivali vid, te naprezali vratne mišiće. Idealno bi bilo da bude u sličnoj ravni sa vašim pogledom, ili malo niže od toga. Ukoliko je ekran suviše nisko, morat ćete dodatno da se grbite i naprežete vratne mišiće, što će svakako izazvati neželjene bolove.

  • Kako biste postigli idealan položaj ekrana, možete se poslužiti knjigama, ili nekom drugom podlogom koja će dovoljno podići ekran. Ipak, u slučaju da koristite tastaturu, ekran spustite na ravnu podlogu, jer je poželjno da ruke tokom kucanja budu savijene pod uglom od 90 stepeni.

    Pravite pauze

    Možda najbitniji savjet u ovom slučaju odnosi se na pravljenje češćih i kraćih pauza, što bi, u idealnim uslovima, značilo napraviti pauzu u trajanju od tri do pet minuta na svakih pola sata. Tokom pauze se malo protegnite, napravite krug po stanu, uradite neku vježbu, izađite malo na terasu. Čak i minimalna fizička aktivnost u ovim okolnostima može biti od velike pomoći u borbi protiv bola u leđima. (Citymagazine)

  • Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,