Ponedjeljak, 25. Maja 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Super vježbe koje vam mogu pomoći da sagorite kalorije i dok gledate TV

Čini vam se da nije moguće učinkovito sagorjeti kalorije dok gledate TV, ali to nije istina, postoje neke efikasne vježbe koje je lako izvesti kod kuće i za njih vam nije potrebna posebna oprema, piše Bright Side.

Kako biste ostali u dobroj formi, počnite raditi ovih nekoliko lijepih vježbi koje možete raditi kod kuće tokom gledanja filmova, prenosi Tuzlanski.ba.

Vježba spuštanjem dlana

Ova vježba će vam pomoći da sagorijete masnoću oko ruku. To je vrlo lako učiniti, čak i ispred televizora. Stanite ravno, stopala raširite u visini  ramena.  Podignite ruke u stranu. Držite podlaktice okomito na nadlaktice. Ruke bi trebale biti napete. Ne pomerajte se ili slijećite ramenima. Pritisnite ramena i stisnite ih zajedno. Počnite podizati i spuštati ruke. Nastavite disati mirno. Ponavljajte između 45 sekundi do 1 minute.

  • Varijacija prsnog koša

    Da biste maksimizirali učinak prethodne vježbe i brže vidjeli rezultate, napravite sljedeće: Stanite ravno, podignite ruke u stranu i savijte ih pod uglom od 90 ° prema laktu. Stisnite podlaktice ispred sebe, a zatim vratite ruke u prvobitni položaj. Nastavite stezati i vraćati se u prvobitni položaj. Ruke bi trebale biti napete. Ponavljajte između 45 sekundi do 1 minute.

  • Visoka koljena

    Vježba u visokim koljenima je kardio-intenzivna vježba koja jača sve mišiće u nogama, ubrzava rad srca i poboljšava zamah i koordinaciju. Stanite sa stopalima širine nogu. Ruke trebaju biti ispred vas, savijene u laktovima, s dlanovima okrenutim prema dole. Podignite prsa. Počnite trčati na mjestu brzo, ali glatko, podižući lijeva i desna koljena prema grudima. Nastavite to raditi koliko god želite.

  • Stolni čučanj

    Vježba čučanj sa stolicom je vrlo efikasna za vaše gluteuse, fleksore kuka i kvadricepse. Postavite stolicu iza sebe. Ustanite ravno. Stopala trebaju biti udaljena u širini ramena, a nožni prsti usmjereni prema naprijed. Leđa bi trebala biti ravna. Polako čučite savijajući koljena i vraćajući bokove nazad. Stisnite glutene. Podignite grudi i glavu. Dodirnite stolicu stražnjicom, a zatim se vratite u početni položaj. Početnici mogu isprobati jedan set od 8 do 10 ponavljanja. Kasnije možete uraditi 3 serije od 10 do 12 ponavljanja.

  • Stojeći kosi zavoj

    Stojte sa nogama širim od širine kukova. Savijte koljena. Ruke bi trebale biti ravno u stranu, s dlanovima okrenutim prema dolje. Počnite spuštati tijelo na desnu stranu, savijajući se u struku. Ne savijajte ruke. Nastavite sa prebacivanjem strana za što više ponavljanja dok ne osjetite umor.

  • Sjedeći body lift

    Ova vježba jača trbušne mišiće, ruke i zglobove. To lako možete izvesti kod kuće. Treba vam samo stolica. Započnite sjedeći na rubu stolice. Koljena bi vam trebala biti savijena i dodirnuta, sa stopalima ravnima na podu. Zgrabite se za rub stolice. Laktovi su vam lagano savijeni. Čvrsto stisnite koljena i stražnjicu, dok rukama gurate dolje i ispružite laktove. Podignite tijelo i lebdite iznad sjedala. Ostanite takvi 30 sekundi. Ponovite 3 puta.

  • Sagorijevanje

    Vježba sagorijevanja je upravo odlična za vaše gluteuse. Pored toga, to takođe poboljšava vašu ravnotežu i koncentraciju. Stanite ravno s podignutim rukama ispred sebe. Držite dlanove zajedno. Podignite desnu nogu i savijte je u koljenu. Održavajte ravnotežu. Počnite pomicati desnu nogu iza leve, spuštajući tijelo prema dole. Povratak na poziciju br. 2 Ponovite 45 sekundi, a zatim promijenite noge. (Tuzlanski.ba)

  • Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,