Utorak, 3. Avgusta 2021.
Tuzlanski.ba logo

Super kardio vježbe koje možete raditi kod kuće, a sagorijevaju kilograme brže nego trčanje

Preuzmite sliku

Suprotno uvriježenom mišljenju, jedenje malo tamne čokolade prije vježbanja ima pozitivan utjecaj na organizam. Poboljšava metabolizam i daje vam više snage, piše Bright Side. 

Također, ideja da vježbanje kod kuće nije učinkovito je lažna, jer ovo su tri kardio vježbe koje vam mogu dati maksimalne rezultate u najkraćem roku, prenosi Tuzlanski.ba.

Burpee

Ova vježba je nevjerovatna jer za samo 10 minuta, sagorite 100+ kalorija. Burpees koriste gotovo cijelo vaše tijelo – mišiće ruku, grudne mišiće, stražnjicu i trbušnjake. Ova vježba poboljšava vašu izdržljivost i ne zahtijeva nikakvu posebnu opremu. Čučnite i stavite dlanove na pod ispred sebe. Skočite natrag u položaj za potiskivanje. Napravite push-up, a zatim se brzo vratite u položaj čučnjeva. Skočite gore i pokušajte ispružiti ruke što više možete (možete čak i pljesnuti iznad glave). Ponovite. Za 1 minutu možete napraviti oko 20 burpea. Započnite s malim brojem ponavljanja, ovisno o tome koliko ste fizički pripremljeni i povećavajte taj broj postepeno.

  • Kickboxing

    U kickboxingu vam ne treba partner, svi pokreti su usmjereni u zrak, a postoje i dinamične i statičke vježbe. Za 60 minuta kickboxing sagorijevate od 350 do 450 kalorija. Ovaj trening pomaže vam da ojačate mišiće i izgubite dodatne centimetre, srce čini zdravijim i povećava vašu izdržljivost. Stopala postavite u širini ramena, s rukama uz bokove i šakama blizu grudi. Desnom nogom napravite polukret prema naprijed, a desnom laktom udarajte u stranu. Ruke držite paralelno s podom, a zatim se vratite u početni položaj. Istovremeno, udarajte lijevom rukom i lijevom nogom u stranu. Sjetite se da kontrolišete koljena: treba ih držati ravno. Napravite 2 ponavljanja za svaku nogu. Nakon 45 sekundi, udahnite 15 sekundi.

  • Knee smashes

    Ovo je složenija vježba, koja sagorijeva puno kalorija. Osim toga, također ćete moći poboljšati svoju mišićnu koordinaciju i održavati tonski kardiovaskularni sistem. Podignite ruke. Podignite lijevo koljeno i istovremeno povucite ruke prema dole. Povucite koljeno prema grudima, savijte ruke u laktovima i povucite ih prema dole. Vratite se u početni položaj. Radite jedno ponavljanje u minuti za svaku stranu. Pokušajte postepeno povećavati brzinu vježbe.

    Da biste postigli željene rezultate iz ove i drugih vježbi, trebali biste ih kombinovati s različitim dijetama. Prava ishrana neće vas samo učiniti fit, već i znatno zdraviju. A ako ove vježbe radite sa trenerom, dobit ćete najbolje moguće rezultate. (Tuzlanski.ba)


  •  

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,