Subota, 31. Oktobra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Savjeti za kvalitetan odmor tijela

Stalno ste umorni? Što više spavate sve se gore osjećate. Ovi savjeti će vam pomoći da se osjećate bolje.

Mrak kao u pećini. Spavaća soba bi trebala biti mračna kao u rogu, tako da čak ni ne možete vidjeti svoju ruku ispred lica, što znači, nema jakih svjetla, svjetla na satu ili svjetla koja dolaze iz prozora. Zašto? Kada spavamo u totalnoj tami, ljudski mozak proizvodi hormon zvan melatonin. Melatonin je važan antioksidant koji štiti našu DNA strukturu i sprječava rak.

Testovi dokazuju da čak i mala količina svijetla koja padne na kožu odmah sprječava proizvodnju melatonina. Stoga naučnici kažu da nikad ne palite svjetlo kada se ustanete da odete na wc.

Dnevno izlazite češće i “upijte” prirodno svjetlo sunca. To pomaže regulisanju vašeg biološkog sata.

Vježbanje svaki dan. Bar trideset minuta svaki dan će pomoći poboljšati kvalitetu vašeg sna.

Topli tuš ili kupka prije kreveta: Opušta tijelo i pomaže da brže zaspite.

U spavaćoj sobi ne bi trebalo biti nikakvih električnih uređaja.

Nemojte držati TV, kompjuter ili bilo koji drugi električni uređaj u svojoj spavaćoj sobi jer oni stvaraju elektro magnetsko polje koje kvari kvalitetu vašeg sna.

Spavanje tokom dana: Ako osoba treba malo prilegnuti tokom dana, to ne bi trebalo biti duže od jednog sata potrebnog za optimalno obnavljanje, odmor i oporavak. Ako spavate duže, to će omesti kvalitetu vašeg noćnog sna.

Pružite vašem tijelu odmor koji zaslužuje. (buka.com)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,