Petak, 27. Novembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Savjeti kako smiriti sindrom iritabilnog crijeva

Ukoliko često imate grčeve u stomaku poslije jela, moguće je da imate sindrom iritabilnog crijeva, od kog pati oko 70 posto žena.

Važno je da saznate šta je uzrok ovih nelagoda, koje često nastaju zbog stresa, osjetljivog stomaka ili alergija na određenu hranu. Kada se to otkrije, potrebno je primijeniti mjere kojima se ove tegobe ublažavaju. Ne postoji jedno rješenje za sindrom iritabilnog crijeva, ali određeni koraci mogu da pomognu, prenosi Novosti.

Selektovanje

Pratite kako se osjećate poslije obroka, da li vam određene namirnice prijaju ili izazivaju nadimanje. Ukoliko primjetite da vam ne odgovaraju riža ili karfiol, rješenje je da izbacite ovu hranu iz ishrane na dvije sedmice i da pratite da li vam se stanje poboljšalo.

Raznovrsnost

Ponekad za ručak konzumirajte nešto što inače ne jedete, jer konzumiranjem različite hrane povećavate prisustvo različitih bakterija u crijevima.

Povrće

Vodite računa o tome koliko povrća jedete u toku dana. Špinta, peršun, celer, sadrže enzime koji poboljšavaju varenje, dok su luk, bijeli luk, praziluk i špargle i banane dobri probiotici koji hrane dobre bakterije u stomaku.

Vino

Osim određenih namirnica, povremeni unos crijevnog vina takođe ima pozitivan efekat. Ono sadrži hemikalije polifenole, koje hrane zdrave mikrobe u digestivnom traktu.

Šejkovi

Započnite svako jutro zelenim sokom ili šejkom napravljenim od nekoliko vrsta povrća. Fitonutrijenti i enzimi učiniće da se osjećate bolje, samim tim što će omogućiti dobar rad sistema za varenje. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje