Utorak, 19. Novembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Savjeti kako izbaciti šećer iz ishrane

Mnoge osobe slatko doživljavaju kao najveću radost ali i najveći porok. Možda vam je teško zamisliti dan bez slatkiša, ali ste svjesni da previše šećera nije dobro za vaše zdravlje.

Ako želite izbaciti šećer ili bar smanjiti njegovu količinu u ishrani, poslušajte ovih šest savjeta.

Uradite to polako

Ništa ne valja promijeniti naglo, zato je jako važno da i ovu drastičnu promjenu uvodite polako u svoju svakodnevnicu. Za početak smanjite količinu šećera, a zatim se krećite prema kompletnom izbacivanju.

Dodajte cimet u hranu

Pospite kašu, ispecite jabuke sa njim, ili dodajte u smoothie. Istraživanja pokazuju da oko šest grama ovog začina smanjuje nivo šećera u krvi nakon obroka. Također, mali trik: kada zaista želite slatko, samo pomirišite vaniliju, prenosi ljepotaizdravlje.ba

Jedite prije nego što osjetite glad

Zaboravite na naviku jedenja iz dosade. Jedite samo onda kad zaista i osjetite glad. Primijetit ćete da jedete manje porcije, ali kvalitetnije.

Vježbajte češće

Ovisnost od šećera ima psihološke korijene. Sljedeći put kad vam se bude jela čokolada, vi pokušajte s čučnjevima. Poznato je da fizička aktivnost doprinosi proizvodnji endorfina, koji uspješno zamjenjuje radost čokolade.

Spavajte kvalitetno

Kvalitetan san je vrlo bitan za vaš organizam, a i ishranu. Nije nam se jednom dogodilo da smo navečer pojeli čokoladu jer nismo mogli zaspati.

Promijenite svoj stav prema šećeru

Nemojte sebi govoriti “Želim da izgubim kilograme, ali mi se jedu palačinci”, pokušajte sa “Kilograme ću izgubiti zdravo, znam bolje načine da zadovoljim svoje tijelo od čokolade”.

Zapamtite da ništa ne ide preko noći, možda će period izbacivanja šećera iz ishrane za vas biti jako težak i naporan, ali će se isplatiti. Ništa nije preteško za vaše zdravlje. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,