Ponedjeljak, 25. Maja 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Nekoliko sitnih koraka uz koje odmah možete početi skidati kilograme

Pretilost je epidemija modernog doba koja je postala vodeći uzrok raka, otkrilo je istraživanje koje je proveo Cancer Research UK među Britancima.

Prekomjerna tjelesna težina problem je za 29% odraslih u Velikoj Britaniji, dvostruko više u odnosu na 1993. godinu. Trećina djece je pretila u trenutku kada napuste osnovnu školu. Šta možete učiniti ako se borite s viškom kilograma? Jesti zdravo i redovno vježbati, ali te dvije stvari dat će rezultate tek nakon nekog vremena. Ipak, dok ne usvojite novi režim, postoji nekoliko korisnih stvari koje možete učiniti već sada, a uveliko će promijeniti vaš struk.

Nemojte piti kalorije

Najjednostavniji način smanjenja unosa kalorija je izbjegavanje sokova i raznih napitaka. Kafu s mlijekom i šećerom zamijenite crnom kafom. Ako imate naviku piti gazirana pića, u mineralnu vodu iscijedite limun ili limetu.

  • Dva dana u sedmici nemojte piti alkohol

    Mnogi nisu svjesni koliko alkohol škodi liniji. Osigurajte dva ili tri dana u sedmici bez kapljice alkohola i brzo ćete to uvidjeti. Kad i odlučite nazdraviti s partnerom, prijateljima i kolegama, birajte crno vino umjesto piva i votku umjesto drugih žestokih pića.

    Riješite se stresa

    Stres ima ogroman učinak na metabolizam. Važno je prepoznati što uzrokuje stres u vašem životu te izbjegavati takve situacije u mjeri u kojoj je to moguće. Ako ipak doživite situaciju koja vas je uzrujala, možete iprobati tehniku taktičnog disanja, kako je nazivaju američki marinci. Udišite četiri sekunde, zadržite četiri sekundi pa izdišite zrak četiri sekunde. To bi vas moglo umiriti.

  • Osmislite kratke i jednostavne treninge

    Odlasci u teretanu zahtijevaju vrijeme i novac. Dok ne donesete čvrstu odluku koje ćete se pridržavati, osmislite kratke i jednostavne treninge koje ćete izvoditi svakodnevno. Primjer, radite čučnjeve 20 sekundi pa odmarajte 10. Ponavljajte taj postupak četiri minute. Isto možete učiniti i s iskoracima, trbušnjacima i drugim popularnim vježbama.

    Smanjite nezdrave grickalice

    Nezdrave grickalice za mnoge ljude su najveća prepreka na putu do linije iz snova. Smanjite njihov unos. Neka vaš doručak, ručak i večeru sačinjava dovoljno proteina. Također, imajte uvijek pri ruci jabuku ili šaku orašastih plodova koji će privremeno suzbiti apetit.

  • Reorganizirajte kuhinju

    Kuhinja i ostava mjesta su puna nezdravih opcija. I reorganizacija može puno pomoći. Nezdravu hranu morate učiniti manje dostupnom tako da je sakrijete na gornje police, odnosno na mjesta koja nisu na prvu vidljiva. Možda zvuči djetinjasto, ali stvarno djeluje. (index.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje