Petak, 13. Decembra 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Nedostatak ove četiri supstance u organizmu prouzrokuje glavobolju

Sklonost ka migreni imaju temperamentni ljudi, koji imaju nisku otpornost na stres. Osim toga, sklonost može biti nasljedna, a pojava glavobolje može da zavisi i od spola (žene pate od migrene češće nego muškarci). Stalni stres i nerviranje takođe imaju ozbiljan uticaj na zdravlje.

Pored ovih faktora, kvalitet ishrane igra u tome veliku ulogu. Naučnici su otkrili da nedostatak određenih vitamina i makro elemenata može da bude uzrok glavobolje, prenosi Femina.

Sastavili smo spisak takvih vitamina i makro elemenata.

1. Folna kiselina i vitamin B12.

  • Zbog nedovoljnog sadržaja ovih supstanci u tijelu, čovjek postaje zaboravan, rasijan, razdražljiv. Šta više, kad se pojavi glavobolja,uzimamo lijekove koji sadrže aspirin, a on snižava nivo folne kiseline i vitamina B12.

    Da bismo nadoknadili ovaj nedostatak, potrebno je da jedete špinat, bundevu, brokule, šparglu, avokado, repu, mrkvu i jaja. Trudite se da ove namirnice uvrstite u svakodnevnu ishranu i vidjećete da ćete se bolje osjećati.

    2. Bakar i gvožđe.

  • Takođe spadaju u važne makro elemente. Do njihovog nedostatka najčešće dolazi kod kod žena, a to dovodi do razvoja anemije, migrene, hipotenzije, depresije i umora.

    Ove važne supstance možete dobiti iz oraha, pasulja, kozjeg sira, avokada, zelene salate, sjemenki, džigerice, algi.

    3. Vitamin B6.

  • Nedostatak ovog vitamina dovodi do razvoja vaskularnih oboljenja. Da biste to spriječili, jedite više pasulja, jetre, svježeg povrća, žitarica. Na taj način ćete očuvati zdravlje vitalnih organa, kao što su srce i mozak, a takođe ćete ojačati nervni i kardiovaskularni sistem.

    4. Vitamin D.

  • Važan vitamin koji se stvara u tijelu, kada je izloženo sunčevoj svjetlosti. U periodu jesen-zima, sunca nema dovoljno, tako da se morate pobrinuti da ishrana sadrži hranu bogatu ovim vitaminom, a to su jaja, mahunarke, džigerica, morski plodovi i svi mliječni proizvodi.

    Ne zaboravite da su zdrava ishrana, spavanje, šetnje na svježem vazduhu i vježbanje – ključ zdravlja i dugovječnosti. Zdrav način života smanjuje učestalost migrena i njihov intenzitet. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,