Nedjelja, 1. Avgusta 2021.
Tuzlanski.ba logo

Namirnice koje vas mogu činiti anksioznim ili depresivnim, a da toga niste svjesni

Preuzmite sliku

Ono smo što jedemo. Ali čak i ako pokušavate jesti zdravo, možda birate namirnice koje vas mogu činiti anksioznim ili depresivnim, a da toga niste ni svjesni, čak i kad vam hrana koja može poboljšati raspoloženje može biti tačno ispod nosa, piše Bright Side.

Ovo je lista namirnica koje treba izbjegavati i koje biste umjesto toga trebali imati, prenosi Tuzlanski.ba.

Bijeli hljeb

Ako volite uzeti komad tosta ujutro ili jednostavno volite sendviče, pokušajte izbjegavati korištenje bijelog hljeba. Njegovo visoko prerađeno bijelo brašno brzo se pretvara u šećer u krvi zbog čega se sudarite i sagorijevate. Ne morate rezati hljeb, ali pokušajte sa alternativom od cijelog zrna. Ili pokušajte ovsenu kašu umjesto doručka.

  • Krofne

    Krofne bi mogle biti glavni izbor u pauzi i možda prigodan doručak, ali stvarno ne bi trebale biti glavna hrana, pogotovo ako želite izbjeći anksioznost i depresiju. Pune su masti, bijelog brašna i puno šećera, s jako malo vlakana. Ako vam treba brza užina, tamna čokolada je bolja opcija: smanjuje nivo kortizola, što smanjuje anksioznost.

    Kečap

    Kečap je ispunjen s puno šećera i dok postoje lakše alternative, njihovi umjetni zaslađivači također su povezani s anksioznošću i depresijom. Pokušajte kuhati sa svježim rajčicama i umjesto toga napraviti svoj vlastiti, kako biste se sklonili od slatkih stvari. Malo kajenskog bibera takođe može pomoći ukusu.

  • Soja sos

    Ako ste osjetljivi na gluten, hrana koja ga sadrži može vam pružiti anksioznost ili depresiju. Iako je to poznat problem u pecivima, on može biti problem i sa soja sosom. Ako svojoj hrani želite dodati malo laganog ukusa, maslinovo ulje može poslužiti kao zdrava alternativa.

    Pržena piletina

    Pržena piletina, i većina pržene hrane uopšte, imaju nezdrave masti koje suprotstavljaju dobru koji možete dobiti od mesa. Ako ste raspoloženi za perad, probajte neku puretinu. Njegov triptofan poznat je po smirivanju anksioznosti.

  • Preljev za salatu

    Preljevi kupljeni u trgovinam mogli bi vas potaknuti da pojedete svježu salatu, ali mnogi od njih prepuni su šećera i kukuruznog sirupa s visokim sadržajem fruktoze.

    Čak i lagani ili bez šećera preljevi često sadrže aspartam, koji je također izravno povezan sa anksioznošću i depresijom. Ako ste raspoloženi za salatu, umjesto toga isprobajte suhu salatu od špinata. Špinat je poznat po snižavanju kortikosterona u krvi, koji pomaže kod stresa i depresije. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,