Ponedjeljak, 18. Januara 2021.
Tuzlanski.ba logo

Korisne tehnike i savjeti kako da se oslobodite ukočenog vrata

Preuzmite sliku

Ukočen vrat je čest problem u modernom društvu. Istraživanje koje su proveli Centri za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC) izvijestili su da više od 17% žena i više od 12% muškaraca pati od neke vrste bolova u vratu ili ukočenosti.

Bright Side je prikupio nekoliko savjeta i jednostavnih vježbi koje vam mogu pomoći u prevenciji i ublažavanju ove neželjene boli.

Odradite rutinu istezanja

Zaustavljanje svakodnevnih aktivnosti i uzimanje malo vremena za istezanje vrlo je korisno za sprječavanje ukočenosti vrata.

Dobra metoda je slijediti ove korake:

Zarolajte ramenima

Više puta pritisnite lopatice

Polako spustite uho prema svakom ramenu

Polako okrećite glavu lijevo-desno

Stavite ruku iznad ušiju i lagano pritisnite prstima, oduprući se vratnim mišićem kako biste glavu držali uspravno

  • Nanesite nešto hladno ili toplo na vrat 

    Da bi se smanjila upala, vruće ili hladno pakovanje neke hrane ili predmeta može pomoći. Stavljanje leda u slučaju pojave ukočenosti korisno je protiv upale, a vrućina na vratu može potaknuti protok krvi. Oba tretmana su učinkovita, a na pacijentima je da odaberu koji im se najviše sviđa – mogu se čak koristiti i naizmjenično.

    Smanjite broj jastuka

    Previše jastuka u krevetu može štetiti vašem vratu tokom rutine spavanja. Visina hrpe jastuka drži vrat savijenim, što dovodi do bola čim se probudite. Izbjegavajte i vrlo krute jastuke, jer ne dopuštaju puno kretanja vrata.

  • Koristite profesionalnu masažu

    Kada se pravilno izvede, nježna masaža bolnih i bolnih područja može istegnuti mišiće vrata i leđa. Osim toga, masaža također može smanjiti bol u vratu, povećati opseg pokreta, pa čak i ublažiti stres.

    Krećite se

    Ako radite u uredu ili samo provodite puno vremena sjedeći ispred računara, moguće je da ćete doživjeti velike bolove u vratu. Ako svako malo ustanete i vježbate, vrat možete osloboditi predugog zadržavanja u nezdravom položaju.

  • Isprobajte akupunkturu

    Ova tehnika koristi se hiljadama godina u kineskoj medicini, a sastoji se od umetanja igala u tačke pritiska vašeg tijela što ublažava napetost i pomaže kod hroničnih bolova u predjelu vrata.

    Gurajte dno jezika viljuškom

    Naši jezici sadrže dragocjene informacije o problemima našeg tijela, uključujući probleme s vratom. Kao što smo već spomenuli, akupunktura može ponuditi pomoć za ublažavanje bolova, a postoji i određena vrsta koja može puno pomoći. Ova tehnika naziva se jezična akupunktura i sastoji se u stimuliranju vrha jezika 10 do 30 puta viljuškom (ili prstima). Bol u vratu će se brzo smiriti.

  • Ne gledajte dole u svoj telefon

    Posljednji savjet je da izbjegavate stavljati telefon ili bilo koji drugi pametni uređaj u niži položaj dok ga gledate. Prisiljavanje glave pogoršava vrat i povećava bol, pa pripazite da telefon držite u visini očiju kad god je to moguće. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,