Nedjelja, 20. Septembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Gubitak kilograma je siguran ako se pridržavate ove tri stvari

Ako ste ikada držali više od jedne dijete, vjerovatno ste primijetili da one imaju neke sličnosti.

Naime, jedno nedavno istraživanje Univerziteta Stanford ustanovilo je da ljudi mršave bez obzira na plan prehrane ako jedu niskomasnu i niskokaloričnu hranu, piše NBC News.

Istraživači su se nakon dobivenih rezultata udubili u sličnosti ovih dijeta i ustanovili da uz pridržavanje sljedeća tri pravila sigurno možete smršati.

Jedite više povrća

Osim što je raznovrstan unos povrća dobar za zdravlje, dobar je i za mršavljenje. Ono vas čini sitim uz malo kalorija, a sadrži dosta hranljivih tvari potrebnih za borbu protiv bolesti kao što su bolesti srca, dijabetes tipa 2 i neke vrste rakova. Ono što je važno jest da vam prehrana bude što raznovrsnija i da izbjegavate što manje namirnica.

Pronalazite nove načine za njihovu pripremu i uživajte u ukusnoj hrani dok u isto vrijeme gubite kilograme. Povrće ćete najlakše dodati prehrani ako ga kombinujete s onim što već volite, na primjer s pastom, piletinom, pizzom, pljeskavicom. Samo se za početak potrudite da svoj omiljeni obrok obogatite pa ćete kasnije moći i bez ranije omiljenih jela i znat ćete barem povremeno uživati u jelima od samog povrća.

  • Unosite manje šećera

    Prema rezultatima jednog istraživanja, vaša biologija je kriva što volite slatko. Hrana sa šećerom je ukusnija pa proizvođači hrane ubacuju šećer u sve što mogu zbog čega pretjerujete  s njegovim unosom čak i kada to nećete. U prosjeku unesete čak 19 kašičica šećera dnevno, a preporučeno je šest za žene i devet za muškarce. Mnogi vjeruju da tokom niskomasne dijete mogu jesti niskomasne kolače, ali su i oni puni šećera. Istina je da se trebate okrenuti namirnicama koje su zdrave i imaju manji nivo masti, a to su povrće, voće, cijele žitarice. Pokušavajte, što je više moguće, izbjegavati jela s dodatkom šećera i čitati deklaracije kako biste znali što jedete.

  • Jedite cijele namirnice

    Jedite cijele namirnice i izbjegavajte višestruko prerađenu hranu. Ove se namirnice povezuju s debljanjem vjerovatno zato što mnoge od njih (čips, sladoled, zamrznuta pizza, kolači) nemaju toliko vlakana koliko imaju cijele namirnice, uključujući povrće. Vlakna vam pomažu da se osjećate sitije pa jedemo manje zbog čega je mršavljenje prirodni slijed. Jedno istraživanje novijeg datuma ustanovilo je da se lakše prejedate od prerađene hrane. Naime, istraživači su ustanovili da unesete čak 500 kalorija više tokom dana ako jedete prerađenu hranu. Sudionici koji su to prakticirali udebljali su se jedan kilogram za kratko vrijeme trajanja istraživanja, dok su oni koji su jeli cijele namirnice smršavili jedan kilogram za to vrijeme.

  • U cijele namirnice spadaju voće, povrće, orašasti plodovi, sjemenke, cijele žitarice, jaja, morska hrana, piletina itd. .. Mišljenja o tome što od ove hrane treba biti prioritet se razlikuju, a ono što vi trebate napraviti je odabrati pristup koji vam najviše odgovara i koji vam je najlakši za pridržavanje. (ljepotaizdravlje.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,