Petak, 23. August 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

5 savjeta za ljubitelje slatkiša

Vježbanjem ćeš sagorjeti masnoće, ali i umanjiti apetit i želju za šećerom. Preporučuju se brze šetnje, dodatnih 15 minuta popodnevnog treninga, ili hodanje stepenicama umjesto odlaska liftom na popodnevni ručak.

Teško je oduprijeti se svim tim šarenim slasticama u ovo blagdansko doba. Ne brini, nećemo ti savjetovati da se odrekneš baš svakog kolača. Dovoljno je držati se nekoliko jednostavnih trikova koji će pomoći tvom tijelu da blagdanske delicije odmah ne taloži kao masnoće, te da spriječi nagli porast i pad energije.

Vježbaj

  • Šetnja
  • Potrebno je puno fizičke aktivnosti da bi se sagorio jedan trenutak slabosti. No, čak i kad ne možeš puno vježbati, kratki kardio trening bolji je nego ništa.

    Vježbanjem ćeš sagorjeti masnoće, ali i umanjiti apetit i želju za šećerom. Preporučuju se brze šetnje, dodatnih 15 minuta popodnevnog treninga, ili hodanje stepenicama umjesto odlaska liftom na popodnevni ručak.

    Smanji unos ugljikohidrata

    Ako se želja sa slatkišima javlja prije ručka ili večere, iz sljedećeg obroka izbaci kruh i ugljikohidrate. Pojedeš li nešto slatko, drži se salate i čistih proteina. Izbjegavaj dodatni krompir ili tjesteninu.

    Ovako će dnevni unos kalorija biti pod kontrolom, a razina šećera u krvi stabilna.

  • n voda 2013523213727
  • Popij čašu (ili dvije) vode

    Kad nastupi pad energije nakon unosa šećera, vjerojatno ćeš posegnuti za kafom. No, i ta je energija kratkog vijeka, pa radije hidratiziraj tijelo pijući čistu vodu.

    Više vode pomoći će tijelu da izbaci višak šećera. Trebaš li kofein, odluči se za šolju nezaslađenog čaja.

    Pojedi visokoproteinski međuobrok

    Bez obzira na to koliko kalorija uneseš obrokom, zahvaljujući šećeru u krvi postoji velika šansa da ćeš osjetiti glad nakon približno dva sata.

    Međuobrok pun proteina zasitit će te do sljedećeg većeg obroka. Dobar izbor su jabuke s maslacem od kikirikija, tvrdo kuhano jaje ili grčki jogurt.

  • posao2
  • Ostani na nogama

    Nemoj se zavaliti u kauč i tako provesti cijelo poslijepodne. Probaj što više vremena provesti na nogama. Istraživanja su pokazala kako se ljudi koji upotrebljavaju radni stol za kojim moraju stajati osjećaju organizovanije, fokusiranije i produktivnije.

    Stajanje će sagorjeti više kalorija nego sjedenje, a jedno Australsko istraživanje kaže kako naizmjenično sjedenje i stajanje pomaže regulisati krvni šećer.

    (index.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje