Petak, 17. Septembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

3 jednostavne vježbe za trbušne mišiće

Preuzmite sliku

Ako ste jedan od onih koji nema vremena provoditi i po nekoliko sati dnevno u teretani, a ipak želite učiniti nešto za svoje zdravlje i tijelo, onda su ovo idealne vježbe koje možete odradtiti kod kuće, tokom pauze na poslu ili u bilo koje doba dana kad nađete malo slobodnog vremena.

Tri jednostavne vježbe za koje vam nisu potrebna skupa pomagala, a koje u kombinaciji sa samo dvadesetak minuta trčanja ili brzog hodanja dnevno, mogu drastično promijeniti vaš izgled i učvrstiti to muškarcima toliko problematično područje trbuha.

“Bicikl” za trbušnjake

Lezite ravno leđima na pod i stavite ruke iza glave, a noge podignite u zrak. Podignite koljena do ugla od 45 stepeni, a zatim krenite voziti bicikl, na način da lijevu nogu savijete pod uglom od 90 stepeni, a drugu ispružite i podignete u ugao 45 stepeni iznad tla. Donji dio tijela nemojte odvajati od tla, a gornji dio rotirajte na način da spajate koljeno i lakat suprotne ruke.

  • trbusnjaci-vjezba1
  • Boat ili “brod”

    Sjednite na pod sa savijenim koljenima i lagano zabacite tijelo unazad, a nakon toga ispružite i podignite noge tako da vam tijelo i noge formiraju kut od 90 stepeni. Održavajte ravnotežu, stisnite trbušne mišiće i ispružite ruke u visini ramena, te zadržite u toj pozi desetak sekundi. Ponovite vježbu nekoliko puta dnevno.

  • trbusnjaci-vjezba2
  • Plank ili “daska”

    Da bi izveli ovu vježbu, lezite na trbuh, a zatim se dignite na podlaktice i vrhove stopala, s laktovima savijenim pod devedeset stepeni. Učvrsnite mišiće trbuha i nogu i zadržite vodoravni položaj tijela 10 sekundi, a zatim odmorite. Ponovite vježbu nekoliko puta tokom dana i ubrzo ćete vidjeti rezultate. (Tuzlanski.ba)

  • trbusnjaci-vjezba3
  •  

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,