Srijeda, 19. Januara 2022.
Tuzlanski.ba logo

Znate li šta predstavlja ženski znak na WC-u?

Preuzmite sliku

Muški znak ima hlače, ženski znak je u haljini – barem smo tako mislili do nedavno, dok firma Axosoft iz Arizone nije napravila kampanju koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su u sklopu toga otkrili da se zapravo nikada nije radilo o haljini na ženskom znaku za zahod.

Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut nikada nije trebao predstavljati haljinu, već plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji, piše The Mirror.

“U nauci, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina”, rekli su iz firme.

Kampanji It was never a dress cilj je potaknuti razgovore o prihvatanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , ,