Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Zašto se narandže prodaju u crvenim vrećicama?

Preuzmite sliku

Jeste li primijetili da narandže, mandarine i limun u prodavnicama nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama?

Iako se tako može činiti, razlog za to nije slučajan. U crvenoj mreži naranče izgledaju rumenije i primamljivije zbog čega je i veća vjerovatnoća da ćemo ih poželjeti kupiti.

Trgovci se služe trikovima i kad je u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara žuta ili zelena. U crvenoj bi ambalaži djelovali narandžasto. Nije slučajno ni to da su košarice u trgovinama sve veće.

Martin Lindstrom, autor bestsellera koji piše o tome kako su nam brendovi isprali mozak kaže kako s većim košaricama kupci kupuju 19 posto više.

Mudri trgovci stavljaju hladnjake s mlijekom na kraj trgovine kako bi kupcima još ponešto zapelo za oko dok idu prema namirnici koju kupuju svakodnevno, piše Pun kufer. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,