Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Zanimljivi trikovi koje radnici kafića i restorana koriste da bi manipulisali sa gostima

Preuzmite sliku

Prehrana je zapravo posljednja stvar na listi “zašto ljudi posjećuju restorane i kafiće.” Obično odlaze tamo da se lijepo provedu i budu dobro raspoloženi. Vlasnici restorana i ugostiteljske kompanije dobro su svjesni ove činjenice, zbog čega iz dana u dan izlaze s novim profesionalnim trikovima, piše Bright Side.

Otkrivamo koje tajne iskusni vlasnici restorana i radnici skrivaju od svojih gostiju, prenosi Tuzlanski.ba.

Nema restorana bez unaprijed pripremljenih sastojaka. Tjestenina i pizza, za italijanske restorane, često se kupuju unaprijed pripremljeni od proizvođača, umjesto da sami prave tijesto. Bujoni za supe često se kuhaju unaprijed i čuvaju u posebnim posudama.

Slatkiši i ostale sitnice koje vam donesu zajedno sa računom nisu besplatni.To je njihov trik da se osjećate “krivima”. Posjetitelj će dobiti osjećaj da treba nadoknaditi ovaj poklon i vjerovatno će ostaviti veći bakšiš.

  • Ljudi jedu manje u restoranima ukrašenim ogledalima. To je zbog činjenice da kada osoba vidi sebe sa strane, povećava se nivo samokontrole u procesu prehrane.

    Mnogi restorani pojačavaju mirise kako bi posjetioci bili gladniji. Na primjer, pekare ugrađuju posebne pećnice s minimalnom ventilacijom kako bi miris svježih pečenih proizvoda dospio do potencijalnih kupaca koji stoje izvan pekare.

    Konobari brišu stolove i odnose prljavo suđe, a često ne samo zato što imaju najbolje namjere. Istina je da će prljavo suđe podsjetiti ljude koliko su već pojeli, a to će ih spriječiti da naruče nešto drugo.

    Puno pomažete restoranu ako krenete u potragu za ugodnim mjestom u ćošku. To je sve zato što osoba ima tendenciju da naruči više kada je niko ne vidi. Osim toga, gosti koji biraju svoja ugodna mjesta naručuju više kaloričnih jela, a to pozitivno utječe na prodaju deserta.

  • I obrnuto situacija funkcioniše – ugostitelji pokušavaju posjetitelje približiti ulazu ili „prednjem planu“ kako bi stvorili ugodnu atmosferu i kako bi mjesto izgledalo puno. Atraktivnim ljudima posebno se nudi mjesto kraj prozora ili mjesto na popločani dio dvorišta kako bi privukli više pažnje i impresionirali one koji prolaze što je više moguće.

    Kada se hrana poslužuje na malim tanjirima, počinje takozvana Delboeufova iluzija. Iako je porcija bila relativno mala, gost restorana osjećat će se punim. U restoranima se često koristi suprotna metoda, koja poslužuje glavna jela na velikim tanjirima. To omogućuje da se gost intuitivno osjeća kao da je pojeo dovoljno i potakne ih da naruči desert.

    Ako zatražite da u restoranu smanje glasnoću njihove muzike, ispunit će vaš zahtjev samo u jednom od 10 slučajeva. Najčešće će vam jednostavno reći da su učinili ono što ste tražili. I vjerovatno ćete osjetiti kako je muzika postala tiša.

  • Restorani vole da na svojim jelovnicima koriste takozvane „ukusne“ suglasnike čiji se izgovor podudara sa zvukovima žvakanja hrane i oponaša pokrete usta dok jedete. Štaviše, riječi koje se izgovaraju od prednje do stražnje strane usta, klijenti biraju češće.

    Čak su i najjednostavnija jela dekorisana do kraja. Mnogo pomaže umjetno stvoriti različitost. Ista priča odnosi se i na raznobojna jela – ljudski mozak aktivno reagira na svijetle boje jer su povezane sa zrelim plodovima. Na kraju se prekomjerno uzbudimo i jedemo više. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,