Četvrtak, 18. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Urnebesna reklama: Molimo turiste da se ne fotografišu identično kao influenceri na svojim putovanjima

Preuzmite sliku

Iako je naš široki, divlji svijet ispunjen hiljadama i hiljadama svih vrsta mjesta koja oduzimaju dah i očaravaju nas, mnogi zaljubljenici u putovanje, pod uticajem popularnih ličnosti društvenih mreža, često odluče otići na ista žarišta turizma i  snimiti iste fotografije, piše Bored Panda.

Nedavno je YouTube kanal pod nazivom “100% New Zeland” objavio novi turistički oglas koji obrađuje upravo ovu temu i koji je trenutno postao viralan, prenosi Tuzlanski.ba.

Ova potpuno nova turistička reklama na Novom Zelandu, koja je na YouTubeu već prikupila gotovo 600.000 pregleda, potiče turiste da napuste putovanje pod društvenim uticajem i prestanu kopirati Instagram influencere posjetom istim mjestima i snimanjem istih kliše fotografija.

U reklami glumi komičar Tom Sainsbury, koji se predstavlja kao član “Odreda za socijalno posmatranje”, a vidi se kako prati turiste do nekih od najpoznatijih žarišnih tačaka u zemlji i zaustavlja ih kako se ne bi fotografisali identično u stilu influencera:

Ispostavilo se, novi oglas dio je dugotrajne kampanje Novog Zelanda “Napravi nešto novo”, koja potiče domaći turizam i istražuje nova mjesta.

“Primijetili smo da su se stalno pojavljivale iste slike ili poze, bez obzira na lokaciju”, rekao je domaći generalni direktor Bjoern Spreitzer.

“Na Novom Zelandu se može učiniti i vidjeti toliko nevjerovatnih stvari, izvan društvenih trendova”, dodao je.

Uz to, putnike na Kiwi potiče se da podijele svoje kreativne putopisne fotografije prije kraja februara s #DoSomethingNewNZ hashtagom na Instagramu kako bi osvojili vaučer za domaća putovanja u iznosu od 500 USD. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,