Petak, 6. Avgusta 2021.
Tuzlanski.ba logo

Šta su ljudi pretraživali na internetu proteklih mjesec dana?

Preuzmite sliku

Život u kućnoj izolaciji podstakao je ljude za pretraživanje na internetu za proizvodima i aktivnostima koje će ih zabaviti. Britanski Economist donosi listu najčešćih pretraga širom svijeta proteklog mjeseca.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli The Economist (@theeconomist)

Čini se kako je od marta do aprila hljeb postao prava internet senzacija. Zainteresovanost ljudi za pravljenjem hljeba donijela je posebnu popularnost pekarama na društvenim mrežama.

Na primjer, londonska Bread Ahead Bakery pekara svaki dan putem Instagrama emituje uživo časove kuhanja.

Ova Instagram stranica privukla je 30.000 novih pratilaca u samo dva dana.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli BREADAHEAD (@breadaheadbakery)

Ne samo da se ljudi okreću pravljenju hljeba kod kuće kako bi upotpunili vrijeme izolacije, već i spremanju kuće, organizovanju ormara, vježbanju i svim drugim aktivnostima koje su do juče zapostavljali.

Globalni trendovi pretraživanja interneta u periodu od 2. marta do 1. aprila ove godine pokazuju da su ljudi više zainteresovani za internet crkve, DIY frizure.

⁠Ipak, na vrhu liste je toaletni papir o kojem se mnogo pričalo u posljednje vrijeme. Čini se kako su ljudi širom svijeta i putem interneta tragali za ekološki prihvatljivim toaletnim papirom.

Na drugom mjestu su tegovi za vježbanje, a potom slijede alkoholne vlažne maramice.

Ljudi su potom tragali i za municijom, odnosno mecima, i zaštitim odijelima. Zanimljivo je kako su mnogi tragali i za dostavom cigareta. Na vrhu liste je i pretraga za bideom, a potom su tu hljeb i pekač hljeba. Mnogi su tragali i za pulsnim oksimetrom. (ddl.rs)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje