Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Šta se može vidjeti u švedskom Muzeju promašaja (FOTO)

Preuzmite sliku

U švedskom gradu Helsingborgu danas se otvara Muzej promašaja u kojem će se na jednom mjestu naći mnogi proizvodi koji nisu našli put do tržišta.

Kupci očigledno nisu bili oduševljeni zelenim Hajnzovim kečapom, smrznutim lazanjama marke, Coca-Coli sa ukusom kafe. Zbog toga će se ti predmeti zajedno sa mnogim drugim naći u Muzeju promašaja koji je osmislio kustos i klinički psiholog Samuel Vestey, prenosi AP.

“Znamo da 80 do 90 odsto inovativnih proizvoda ne uspije i nikad ne čujete za njega, ne vidite ga, ljudi ne pričaju o tome. Ako postoji nešto što možemo učinimo sa tim jeste da izvučemo pouku iz tih promašaja”, kaže on.

  • Mnogi predmeti u muzeju pokazuju pokušaje kompanija da diversifikuju svoj brend. Jedan od takvih primera je Harley-Davidson, čuveni proizvođač motocikala, koji je sredinom 90-tih godina lansirao toaletnu vodu za muškarce koja će se naći na izložbi neuspjelih proizvoda.

  • “Fanovi su je mrzili. Oni su pravili i božićne ukrase, barbike, razne stvari sa logom Harley-Davidson i time su trivijalizovali taj brend”, kaže Vestey. Na izložbi će se naći i društvena igra Donalda Trumpa pod nazivom “Vratio sam se a ti si otpušten” iz 90-tih godina. U ovoj igri, svojevrsnoj kopiji Monopola, igrači koriste velike figure označene slovom “T” i Trumpove dolare za kupovinu Trumpovih nekretnina.

  • Biće prikazani i visoko-tehnološki proizvodi poput Googlovih naočara koje su, kako kažu organizatori, napravljene prije svog vremena, što je slučaj i sa još nekim tehničkim inovacijama. (novosti)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje