Subota, 20. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Reklama za ovseno mlijeko: Ljudi se ne mogu odlučiti je li briljantna ili najgora ikad

Preuzmite sliku

Na ovogodišnjem Super Bowlu jedna je reklama privukla veliku pažnju, a riječ je o reklami za Oatly, veganski brend iz Švedske koji proizvodi alternativu mliječnim proizvodima od ovsa.

Reklama od 30 sekundi sastoji se od toga da izvršni direktor tvrtke Tony Petersson svira i pjeva pjesmu o mlijeku. Nakon prikazivanja reklame na društvenim mrežama gledaoci ne mogu odlučiti je li ova reklama nešto najbolje ili najgore što su vidjeli.

“Ta reklama je bila toliko loša da nikad više neću kupiti Oatly, “Oatly, volim vaše mlijeko i sve, ali zbog te reklame sam htio iskapiti bocu kravljeg”, “Najgora reklama ikad”, neki su od komentara nezadovoljnih gledaoca.

Ipak, bilo je i onih koji su u ovom performansu direktora uživali.

“Ok, ovo mi je najbolja reklama dosad, savršen smisao za humor”, “Ovo je bila najčudnija reklama na Super Bowlu ikad i nikad nisam bila sretnija zbog toga”, “Ne mogu izbaciti jingle iz glave”, pisali su.

Čini se kako su u upravi Oatlyja upravo i očekivali ovakve reakcije.

Na službenim stranicama prvo su napisali kako je to stvarno njihov direktor pjevao na Super Bowlu, a onda su počeli dijeliti i majice s natpisom: “Stvarno mi se nije svidjela ona reklama Oatlyja”.

Ovo je još jedna potvrda zlatnog pravila marketinga, a to je da je svaka reklama dobra reklama ako se o njoj priča. (Vecernji.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , ,