Utorak, 19. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

‘Naručio sam kauč, dostavljačima je ostao zaglavljen u stubištu, a oni su mrtvi hladni – otišli’

Preuzmite sliku

Vlasnik koji je tek uselio u novu kuću, kazao je da su mu dostavljači usput oštetili stepenište i zidne panele

Vlasnik tek kupljene kuće rekao je kako su mu dostavljači kauča posve uništili stubište i zidove te još ostavili kauč zaglavljen na stepenicama, piše BBC.

Luke Ansell je naručio kauč sa stranice designersofas4u.co.uk nakon što se uselio u posve novu kuću u Bournemouthu u Engleskoj.

Kazao je da su dostavljači donijeli kauč i zaglavili ga na stepenicama te rekli kako nemaju vremena sad to popravljati.

Kompanija je opovrgnula neke od navoda kućevlasnika i kazala kako će zamijeniti kauč i popraviti oštećenja na zidovima.

Ansell je fotografiju zaglavljenog kauča objavio u lokalnoj Facebook grupi nakon čega su ‘četiri ljubazna člana grupe‘ došli i pomogli mu odnijeti kauč na gornji sprat kuće.

  • Mnoge članove online zajednice to je odmah podsjetilo na epizodu serije ‘Prijatelji‘ u kojoj je jedan kauč na sličan način ostao zaglavljen na stubištu.

    Ručno rađeni kožni kauč trebao je biti najnoviji dodatak kući u koju su se Ansell i njegova supruga nedavno uselili.

    Ansell je ispričao kako su dvojica dostavljača stigli 19. januara i procijenili kako nema dovoljno mjesta da bi kauč odnijeli na sprat kuće.

    Kad su to pokušali, kauč je zapeo na stubištu i više ga se nije moglo pomaknuti.

    ‘Zaglavio se i nije ga se moglo pomaknuti ni naprijed ni nazad, a oni su rekli: ‘Više ništa ne možemo učiniti, nemamo vremena i moramo ići.‘ To je bila prava noćna mora. Čak su mi rekli da potpišem da je kauč uspješno dostavljen nakon čega smo se posvađali‘, rekao je Ansell.

  • Dodao je da su dostavljači, pokušavajući odnijeti kauč na sprat, oštetili zid i drvene panele.

    Kompanija sa sjedištem u Blackburneu kazala je da zbog ovog slučaja provodi internu istragu.

    Rekli su i da je Ansell u vrijeme isporuke razgovarao o problemu preuskih stepenica s odjelom za korisničku podršku kompanije te kazao kako bi dostavljači ‘trebali pokušati‘ odnijeti kauč.

    U e-mail odgovoru gospodinu Ansellu, pisalo je: ‘Dok su naš vozač i njegov kolega pokušavali podići kauč na drugu stepenicu, vi ste također pokušavali pomoći te ste zajedno s dostavljačima uspjeli zaglaviti kauč i oštetiti zidove.‘

    ‘Mi kao kompanija nastojimo da nam naši klijenti uvijek budu na prvom mjestu i gradili smo svoje poslovanje tokom 13 godina s tim u prvom planu. Mi kao poslodavac također jako pazimo na sigurnost našeg osoblja i to je jedan od naših prioriteta.‘

    Dodali su da su njihovi zaposlenici bili vrlo uzrujani te da se ispričavaju za svu štetu i neugodnosti.

    Iz kompanije su još poručili da će pokriti troškove sanacije oštećenja na zidovima i stepenicama te isporučiti nov, zamjenski kauč – ali ovaj put samo do ulaza u kuću.

    Na kraju su rekli i kako će uvesti kamere koje će članovi njihovih timova nositi na sebi kako se ovakve stvari u budućnosti više ne bi događale.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,