Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Naručila cheeseburger iz McDonald's-a koji je stigao sa otiscima zuba

Preuzmite sliku

Natalie Oxford je naručila večeru za sebe i 16-godišnjeg djeteta Felixa putem Just Eat-a, ali se užasnula kada je otkrila “otiske zuba” u mesu i lepinji.

Natalie Oxford je odmah bacila hamburger u kantu nakon što je napravila ‘odvratno’ otkriće. Ova 39-godišnjakinja kaže da je hrana stigla u zapečaćenoj vrećici i da je bila spremna da ugura kada je primijetila da komad nedostaje. Odmah se požalila gigantu brze hrane, ali McDonald's je negirao da je hamburger bio “promijenjen” i Just Eat je rekao da istražuje, piše The Sun.

„Kada sam otvorila kutiju i videla da nema zalogaja bila sam šokirana i zgrožena. Pokazala sam svom tinejdžeu i i on se zgrozio. Ko zagrize nečiji hamburger? Mislim da je osoblje McDonald'sa to uradilo dok je vreća bila zapečaćena, ali ne znam, nadam se da će Just Eat tačno utvrditi ko je to uradio. Ne znam zašto su to uradili, vjerovatno su mislili da su smiješni. Moje dete je reklo da odsečem zalogaj i pojedem drugu polovinu, ali ja sam bacila pljeskavicu. Srećom, naručila sam druge stvari iz McDonald'sa pa sam ipak mogao nešto pojesti.”, kazala je Natalie, prenosi Tuzlanski.ba

Porodična narudžba, u ukupnom iznosu od 14,97 funti, sastojala se od dva cheeseburgera, duplog hamburgera od četvrt funte, tri porcije pomfrita, pite od jabuka i krofne sa šećerom. Naručila je 19. januara preko Just Eat-a, koji je preuzeo obrok iz ogranka Kings Roada. Užasnuta Natalie je snimila fotografiju i tweetovala o bizarnom incidentu, na šta je Just Eat odgovorio:

“Nije nam drago da ovo vidimo” prij nego što je pristala da ispita stvar. Glasnogovornik je tada pristao da joj izda puni povrat novca, kao i kreditnu notu od 10 funti “kao gest dobre volje za nastalu nevolju”. Također su izjavili da su kontaktirali McDonald's kako bi pokrenuli problem i ohrabrili je da to prijavi Agenciji za standarde hrane. Uprkos iskušenju, Natalie “nije odloženo” da ponovo naruči.

Glasnogovornik McDonald'sa je rekao: „Veliki naglasak stavljamo na kontrolu kvaliteta i slijedimo rigorozne standarde kako bismo izbjegli bilo kakve nesavršenosti u našoj hrani. Nakon što smo pregledali CCTV restorana, uvjereni smo da burger nije mijenjan prije nego što je napustio restoran. Razumijemo da je korisnik već stupio u kontakt s timom za korisničku podršku Just Eat i da mu je vraćen novac za sve neugodnosti.”

Glasnogovornik Just Eat-a je rekao: „U Just Eat-u uvijek želimo da naši kupci imaju pozitivno iskustvo kada naručuju hranu putem interneta. Kad god kupac bude nezadovoljan svojom narudžbom, mi ćemo uvijek poduzeti korake da to riješimo. Žao nam je što čujemo da je u ovom slučaju korisničko iskustvo palo ispod visokih standarda za koje se nadamo da ćemo ispuniti. Možemo potvrditi da smo već obradili puni povrat novca za kupca i istražujemo šta se dogodilo s ovom narudžbom.” (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,