McDonald's u Švedskoj je proširio svoj uticaj na održivost i očuvanje prirodne sredine. Lanac brze hrane je privukao dosta pažnje nakon što je na krovovima nekoliko restorana postavio košnice za pčele kako bi podigli svijest o pčelama, njihovoj važnosti za cijelu planetu, ali i činjenici da ih ima sve manje.
Sa smanjenom populacijom, pokret je kreiran kao velika inicijativa širom države koja uključuje i sadnju što više cvijeća koje pčele vole, prenosi Ženski magazin.
Da bi proslavili ovu inicijativu i njen uspjeh, reklamna agencija NORDDDB je odlučila da kreira najmanji restoran na svijetu – McHive. Kako bi se privukle na hiljade pčela, kompanija je rekreirala klasične košnice, a unaprijeđeni izgled nevjerovatno podsjeća na McDoland’s restoran. McHive takođe ima i mini drive-thru, reklame i detalje dizajnirane tako da podsjećaju što realnije na prave velike restorane.
“Imamo dosta posvećene franšize koje doprinose našem održivom radu i dobar je osjećaj kada možemo iskoristiti našu veličinu da proširimo i ojačamo ovu ideju, kao što su košnice na krovovima – ovaj minijaturni McDonads’s je odavanje počasti našoj Kristini Rihter čija je najveća inicijativa”, rekao je Kristofer Ronblad, direktor marketinga McDonald’s-a u Švedskoj. (Tuzlanski.ba)