Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Na Twitteru pokrenuta akcija za Kena, žele da ima trbuščić (FOTO)

Preuzmite sliku

Prije nekoliko dana popularna lutka Barbie dobila je novi realističniji izgled. Firma Mattel, koja je 1959. godine svijetu predstavila Barbie, ove je godine počela proizvoditi lutku u tri nove verzije koje opisuju kao “sitna”, “visoka” i “zaobljena” te dolazi u sedam različitih boja kože i nijansi, 18 različitih frizura i boja očiju.

  • barbie-barbike
  • Mnogi su nakon njihovog poteza izrazili mišljenje kako bi sve lutke trebale biti napravljene realističnije, a neki smatraju kako bi lutka Kena, Barbienog izabranika, također trebala imati realističniji izgled, piše The Telegraph, prenosi Telegram.

    Korisnici Twittera smatraju kako bi Kena trebalo proizvoditi u ”dadbod” verziji. Naime, izraz ”dadbod” označava muškarca koji ne provodi čitave dane u teretani i ne stidi se svog trbušćića.

    Dadbod muškarci su prirodniji

    Ovaj izraz je popularizirala Mackenzie Pearson u svom djelu The Odyssey, a na taj način se opisuje tip muškarca koji “nekad ide u teretanu, ali vikendom voli popiti i pojesti cijelu pizzu”.

    “Iako svi volimo isklesane tipove postoji nešto kod dadboda što muškarce čini humanijima, prirodnijima i atraktivnijima”, smatra Pearson, a najčešće se na taj način opisuje figura poznatih filmskih faca kao što su Seth Rogen, Jason Segel i Chris Pratt. Ali, ima i onih koji nisu baš zadovoljni inicijativom, tvrdeći da se tako promoviše nezdravi stil života. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , , ,