Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kako su marke automobila dobile svoja imena: Mitsubishi po 3 dijamanta, Audi po prezimenu…

Preuzmite sliku

Mnogi od nas su se vjerovatno pitali kako su svjetski poznate marke automobila dobile svoja imena i šta znače njihovi logotipi, piše Bright Side.

Mitsubishi logo, na primjer, sastoji se od 3 dijamanta koji označavaju integritet, pouzdanost i uspjeh. A Hyundai logo u obliku kosog slova H zapravo je silueta 2 osobe koje se rukuju jedna s drugom, prenosi Tuzlanski.ba.

KIA

Kia korporacija je osnovana 1944. godine i prvobitno je bila poznata kao Kyungsung Precision Industry. U to vrijeme specijalizirali su se za proizvodnju bicikala. U fabrici ove kompanije sastavljen je prvi korejski domaći bicikl. Kasnije su se prebacili na sastavljanje motocikala i nisu počeli da prave automobile sve do 1970-ih. Ime KIA može se prevesti kao „izdizanje iz Azije“.

  • Volvo

    Volvo je trebao postati kćerka kompanija SKF-a, koja je osnovana 1907. godine i proizvodila kuglične ležajeve. Godine 1924. menadžment kompanije odlučio je da počne sa proizvodnjom automobila koji su mogli da izdrže niske temperature i grube puteve u Švedskoj. Prepoznatljivi Volvo logo je drevni hemijski simbol za željezo. Inače, ovo je jedan od najstarijih ideograma u zapadnoj kulturi. Što se imena tiče, „volvo“ na latinskom znači „kotrljam se“.

    Volkswagen

    Početkom 1930-ih, automobil je bio pravi luksuz za obične Nijemce – samo je jedan Nijemac od 50 posjedovao automobil u to vrijeme. Godine 1933. vlada je naredila proizvodnju automobila koji bi svaki Nijemac mogao priuštiti. Tako je pokrenut projekat pod nazivom “Narodni automobil”, što na njemačkom znači “Folkswagen”. Godine 1939. napravljeno je nekoliko automobila u potpuno novoj fabrici. Masovna proizvodnja je pokrenuta tek nekoliko godina kasnije.

  • Mitsubishi

    Kompaniju je osnovao Iwasaki Yatarō 1870. godine i prvobitno je bila brodarska kompanija. Svoje sadašnje ime dobio je 1873. Riječ “mitsubishi” sastoji se od 2 dijela, “mitsu” što znači “3” i “hishi” što znači “vodeni kesten”, ali se također koristi za označavanje dijamanta. Mitsubishi logo sadrži 3 dijamanta koji se odnose na 3 hrastova lista sa grba porodice Yamauchi ili Tosa koja je vladala rodnim mjestom osnivača Mitsubishija i porodičnog grba njegovog oca, koji se sastojao od 3 dijamanta. Ova 3 dijamanta predstavljaju pouzdanost, integritet i uspjeh koji su bile osnovne vrijednosti Iwasakijeve porodice.

    Audi

    Historija Audija datira od 1909. godine. Naziv kompanije je latinski prijevod prezimena osnivača, August Horch, što na njemačkom znači „slušati“. Ideja da se riječ “audi” koristi kao trgovačko ime potekla je od sina Horchovog poslovnog partnera i svi su je s entuzijazmom prihvatili.

  • Hyundai

    Hyundai Engineering and Construction Company osnovao je južnokorejski biznismen Chung Ju-Yung 1947. godine. Prvi model ove marke izašao je 1968. godine, a 17 godina kasnije napravljen je milioniti automobil Hyundai. Naziv brenda na korejskom znači „modernost“, a slogan kompanije je Novo razmišljanje. Nove mogućnosti. Logo automobila takođe ima značenje. Kosi H predstavlja 2 osobe koje se rukuju. Jedan od njih je predstavnik kompanije, a drugi je kupac zadovoljan kvalitetom automobila.

    Mazda

    Historija Mazde započela je 1920. godine. U početku je budući proizvođač automobila pravio čepove. Ali 1930-ih godina počeli su da prave automobile. Godine 1984. kompanija je formalno prihvatila naziv Mazda, iako su se kamioni na 3 točka ranije proizvodili pod ovim brendom.

  • Kreatori su im dali ime zoroastrijskog boga svjetlosti Ahura Mazde u nadi da će to poboljšati imidž ovih kompaktnih vozila. Takođe, naziv brenda bio je u skladu sa imenom predsjednika kompanije — Jujiro Matsuda. Mazdin logo je par krila u obliku slova M. Oni predstavljaju kreativnost, vitalnost, ljubaznost i otpornost.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,