Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kako ćemo znati je li hotel “čist” nakon pandemije korona virusa?

Preuzmite sliku

Iako je većina svijeta još uvijek uizolaciji zbog pandemije korona virusa, hotelski menadžment u svijetu u velikim je pripremama za vraćanje na posao. Jedan od najvećih izazova s kojim se hoteli susreću jest povratak povjerenja gostiju da su njihovi smještajni kapaciteti sigurni i čisti za korištenje.

Prije pandemije samo su rijetki razmišljali da u hotelskim sobama spavaju brojni stranci, da ljudi nepoznatog zdravstvenog stanja dodiruju kvake, pipe, daljinske upravljače. Danas je to glavna tema o kojoj se razmišlja. Kako će hoteli umiriti sumnjičavost gostiju o ispravnosti određenog mjesta?

Singapurski turistički ured predložio je inicijativu po imenu SG Clean koja uključuje sedam kriterija čistoće i sigurnosti, a koju bi svi njihovi hoteli trebali zadovoljiti kako bi dobili certifikat za poslovanje. Samo oni hoteli koji se budu pridržavali strogih pravila o čistoći i sigurnosnim protokolima dobit će zeleno svjetlo od SG Cleana.

  • Malezija je također počela implementirati sličan program po imenu Clean & Safe Malysia, a koji uključuje poseban nadzor čistoće hotela u toj azijskoj zemlji. Važno je naglasiti da će nadzor čistoće vršiti treća strana, odnosno osobe koje ne zapošljava hotel. Mnogi se pitaju kako će izgledati smještaj u hotelima nakon pandemije korona virusa. Turistički stručnjaci slažu se u tome da će promjene biti nužne.

    Prevencija zaraze može se ostvariti već pri ulasku u hotel postavljanjem vrata sa senzorom za automatsko otvaranje bez diranja kvake ili nekog drugog dijela. Hoteli mogu postaviti na ulaz i portire sa svom zaštitnom opremom koji će otvarati vrata za goste te im nuditi sredstvo za dezinfekciju prije nego što krenu prema recepciji. Maske i zaštitne rukavice vjerovatno će postati standardni dio uniforme hotelskih radnika, dok će boce sa sredstvom za dezinfekciju biti postavljene u svakom ćošku hotela. Prostori će se brisati dezinfekcijskim sredstvom nakon svakog gosta – od sprava za vježbanje u hotelskoj teretani do stola u restoranu.

  • Hoteli bi mogli vršiti mjerenja temperature gostiju pri ulasku u hotel kako bi smanjili mogućnost zaraze. Više pažnje usmjerit će se na beskontaktno poslovanje. Očekuje se porast online usluga za check-in u sobe, korištenje digitalnih ključeva, mobilnih plaćanja i sličnih korisnih aplikacija.

    Neki hoteli pripremaju uključiti napredne tehnologije u svoje poslovanje poput ultraljubičastog svjetla za eliminaciju bakterija, virusa i drugih mikroorganizama u sobama. Na raspolaganju je i dugotrajnije rješenje u vidu sredstva poput ACT CleanCoat, koji odbija bakterije i viruse s površina na koje se nanese. (punkufer.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,