Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Hello Kitty obilježava četiri decenije postojanja

Preuzmite sliku

Hello Kitty kompanija svoju široku lepezu od preko 50 hiljada proizvoda, nudi kupcima u preko 70 zemalja

  • hello-kitty-izlozba2
  • Japanska kompanija Sanrio je svoje proizvode Hello Kitty prvi put na tržište plasirala davne 1974. godine, a nizom svečanosti obilježene su četiri decenije postojanja, javlja Anadolu Agency (AA).

    Povodom obilježavanja četiri decenije proizvoda Hello Kitty, u Los Angelesu postavljena je izložba. U Japansko-američkom muzeju otvorena je izložba pod nazivom “Put u svijet Hello Kitty” na kojoj su izloženi najprodavaniji dodaci. Pored toga mogli su se vidjeti i kostimi inspirisani Hello Kitty motivima ali i mnogo toga što predstavlja japansku kulturu.

    Hello Kitty kompanija svoju široku lepezu od preko 50 hiljada proizvoda, nudi kupcima u preko 70 zemalja.

    Pored izložbe, prikazan je film o razvoju Hello Kitty. Ljubitelja Hello Kitty sve je više, a neki od njih su i Lady Gaga, Cameron Diaz, Tyra Banks, Miley Cyrus.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje