Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Gledaoci “Velikog Brata” greškom pomogli humanitarnu kampanju

Preuzmite sliku

Humanitarna organizacija Danske narodne crkve za pomoć ugroženima saopćila je na svom websiteu da se, zahvaljujući finalu danskog izdanja televizijskog programa “Veliki Brat” održanom proteklog vikenda, u kasu te organizacije greškom slilo oko 3.600 eura.

Prilikom SMS-glasanja za pobjednika tog realityja, 180 gledalaca nije obratilo pažnju na automatsko ispravljanje pravopisa na svojim smart telefonima, to jest da je skraćenica imena jednog od učesnika, “NIR”, automatski prepravljana u skraćenicu humanitarne kampanje “MOR” (Majka).

Tako su nepažljivi gledaoci umjesto manje od jednog eura, koliko je koštao SMS za glasanje u “Velikom Bratu”, za pomoć djeci i majkama u siromašnim afričkim zemljama priložili po 20 eura, koliko je koštao humanitarni SMS u toj kampanji, ali je Danska crkva ponudila da im novac vrati, ukoliko zatraže, prenosi Beta. (Fena)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: