Subota, 7. Decembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Fotografisala se u istoj kombinaciji u kabinama poznatih trgovina odjeće, ova razlika ju je šokirala

Kabine za isprobavanje možda su i najvažniji dio svake trgovine s odjećom. Ipak je to mjesto na kojem ljudi odlučuju hoće li kupiti odabrane odjevne predmete ili ne. Zbog toga je prodavačima važno imati dobra ogledala i kvalitetno osvjetljenje.

Možda ste mislili da svi dućani i butici imaju ista obična ogledala, no postoji jedan trik koji mnoge trgovine koriste. Otkriveno je da neki butici koriste posebna ogledala s efektom sužavanja slike, prenosi Index.hr.

Kad se ljudi pogledaju, izgledaju vitki i češće se odluče za kupnju odabrane odjeće jer sami sebi izgledaju bolje nego inače.

Ruska blogerica Inna odlučila je posjetiti 11 različitih trgovina i isprobati odjeću u 11 različitih kabina. Evo šta je vidjela u ogledalima.

Lijeva fotografija je slikana kod kuće, a desna u trgovinama. (Tuzlanski.ba)

H&M

  • Zara

  • Mexx

  • Mango

  • Bershka

  • Promod

  • Ostin

  • NewYorker

  • Stradivarius

  • Sela

  • Reserved

  • Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,