Kabine za isprobavanje možda su i najvažniji dio svake trgovine s odjećom. Ipak je to mjesto na kojem ljudi odlučuju hoće li kupiti odabrane odjevne predmete ili ne. Zbog toga je prodavačima važno imati dobra ogledala i kvalitetno osvjetljenje.
Možda ste mislili da svi dućani i butici imaju ista obična ogledala, no postoji jedan trik koji mnoge trgovine koriste. Otkriveno je da neki butici koriste posebna ogledala s efektom sužavanja slike, prenosi Index.hr.
Kad se ljudi pogledaju, izgledaju vitki i češće se odluče za kupnju odabrane odjeće jer sami sebi izgledaju bolje nego inače.
Ruska blogerica Inna odlučila je posjetiti 11 različitih trgovina i isprobati odjeću u 11 različitih kabina. Evo šta je vidjela u ogledalima.
Lijeva fotografija je slikana kod kuće, a desna u trgovinama. (Tuzlanski.ba)
H&M
Zara
Mexx
Mango
Bershka
Promod
Ostin
NewYorker
Stradivarius
Sela
Reserved