Četvrtak, 29. Oktobra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Cijena ‘sitnica’: Štipaljka naušnice za muškarce po cijeni od skoro 1.000 KM

Farfetch je britansko-portugalska internet platforma za luksuznu modnu maloprodaju koja prodaje proizvode iz preko 700 butika i brendova iz cijelog svijeta. 

Kompaniju je 2007. godine osnovao portugalski poduzetnik José Neves sa sjedištem u Londonu i glavnim ograncima u Portu, Guimarãesu, Bragi, Lisabonu, New Yorku, Los Angelesu, Tokiju, Šangaju, Hong Kongu, Sao Paulu i Dubaiju.

Farfetch ima radnje u 11 gradova i ima preko 3000 zaposlenih, piše Tuzlanski.ba.

Modni trendovi se mijenjaju iz dana u dan i postaju sve neobičniji, pa je na red došao i novi modni dodatak čija cijena je “sitnica”.

Trenutno je u prodaju izašao novi aksesoar koji je mnoge iznenadio, a radi se o štipaljci koja služi kao naušnica.

  • Za ove štipaljka-naušnice potrebno je izdvojiti od 500 do 1000 KM, zavisno od modela koji želite, one koje su namijenjene muškarcima znatno su skuplje, dok su u ponudi i naučnice za ženski dio populacije. (Tuzlanski.ba)

  • Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,