Foto: Tuzlanski.ba

Ideja autora projekta je osvijestiti ljude o prolaznosti života te kako što više vremena treba provesti s porodicom, a oslanja se na podatke o očekivanom životnom vijeku

cudna1aplikacija

Neobična internet stranica "See You Folks" četvorice britanskih dizajnera otkriva ljudima koliko će još puta vidjeti svoje roditelje prije nego umru, uzevši u obzir koliko ih u prosjeku posjećuju, piše Daily Mail. Posjetioci stranice odabiru zemlju u kojoj žive, starost oca i majke, a ona potom izračunava koliko će se puta otprilike još vidjeti prema podacima očekivanog životnog vijeka Svjetske zdravstvene organizacije.

Izračun se temelji na prosjeku te ne uzima u obzir zdravstveno stanje, porodičnu istoriju i druge individualne razlike, ali cilj niti nije šokirati ljude tačnim izračunima, već ih osvijestiti o prolaznosti života.

Autori aplikacije kao cilj projekta navode senzibiliziranje ljudi i povećanje kvalitete života, kako bi im uživanje u međuljudskim odnosima postalo veći prioritet nego materijalne stvari.

cudna2aplikacija

- Ponekad smo toliko zauzeti odrastanjem da zaboravljamo kako starimo i da vrijeme bježi - kaže jedan od autora stranice. Dodaje da ideja podsjećanja ljudi na njihovu smrtnost nije ništa novo, pa su tako rimski generali nakon povratka iz bitke uvijek imali roba pokraj sebe čiji je zadatak bio govoriti mu "i ti ćeš umrijeti", a mnogi su satovi u renesansnoj Europi nosili latinski natpis Tempus fugit (Vrijeme bježi). (24sata.hr)