U predgrađu Seula, poznatog po mladalačkoj energiji i hipsterskoj kulturi, nalazi se prva pametna trgovina fast food lanca Lotteria.

Ova inovativna trgovina bez zaposlenika nudi uvid u budućnost maloprodaje, kombinujući tehnologiju i praktičnost kako bi zadovoljila potrebe digitalne generacije.
Tehnologija na djelu
Ključna komponenta trgovine su kiosci za samoposluživanje, gdje kupci mogu jednostavno odabrati željene stavke, prilagoditi narudžbu i izvršiti plaćanje.
"Ponekad je dobro nemati interakciju sa ljudima," izjavila je Lauren, tiktokerka koja je podijelila svoje iskustvo sa Lotteriom.
@laurenwolfe sometimes it’s nice to have no human interaction #seoul #korea
♬ Futuristic cyberpunk world(1423467) - Chau
Bez osoblja, bez stresa?
Lotteria L7 privlači brojne znatiželjne posjetitelje, ali izaziva i razne reakcije. Za neke je ovo iskustvo uzbudljivo i praktično.
Međutim, nisu svi jednako oduševljeni. Kritičari upozoravaju da ovakvi koncepti mogu smanjiti potrebu za ljudskom radnom snagom, što bi moglo uticati na zaposlenost u maloprodaji.
"Meni je ovo prehladno, kao da sama živim i radim u space shuttleu i moram ovako jesti, nedostajala bi mi ljudska interakcija!,
"Nisam introvert, ali kad odem u McDonald's, naručim mnogo stvari za jelo samo za sebe i stvarno ne želim da me ljudi gledaju na neugodan način... zato mi se ovo dopada",
"Ovo je iskreno tako cool i napredno. Ali također, to je robotski način života", samo su neki od komentara na video.
Lotteria L7 je jasan primjer kako tehnologija može transformisati tradicionalne koncepte maloprodaje i prilagoditi ih novim generacijama kupaca.
Hoće li pametne trgovine postati novi standard i koliko je naša zemlja daleko od ovakvih inovacija?