U predgrađu Seula, poznatog po mladalačkoj energiji i hipsterskoj kulturi, nalazi se prva pametna trgovina fast food lanca Lotteria. 

Bez osoblja i stresa: Korejski McDonald's demonstrira revoluciju prodaje koja nas čeka u budućnosti
Foto: Tuzlanski.ba

Ova inovativna trgovina bez zaposlenika nudi uvid u budućnost maloprodaje, kombinujući tehnologiju i praktičnost kako bi zadovoljila potrebe digitalne generacije.

Tehnologija na djelu

Ključna komponenta trgovine su kiosci za samoposluživanje, gdje kupci mogu jednostavno odabrati željene stavke, prilagoditi narudžbu i izvršiti plaćanje.

"Ponekad je dobro nemati interakciju sa ljudima," izjavila je Lauren, tiktokerka koja je podijelila svoje iskustvo sa Lotteriom. 

@laurenwolfe

sometimes it’s nice to have no human interaction #seoul #korea

♬ Futuristic cyberpunk world(1423467) - Chau

Bez osoblja, bez stresa?

Lotteria L7 privlači brojne znatiželjne posjetitelje, ali izaziva i razne reakcije. Za neke je ovo iskustvo uzbudljivo i praktično.

Međutim, nisu svi jednako oduševljeni. Kritičari upozoravaju da ovakvi koncepti mogu smanjiti potrebu za ljudskom radnom snagom, što bi moglo uticati na zaposlenost u maloprodaji. 

"Meni je ovo prehladno, kao da sama živim i radim u space shuttleu i moram ovako jesti, nedostajala bi mi ljudska interakcija!,

"Nisam introvert, ali kad odem u McDonald's, naručim mnogo stvari za jelo samo za sebe  i stvarno ne želim da me ljudi gledaju na neugodan način... zato mi se ovo dopada",

"Ovo je iskreno tako cool i napredno. Ali također, to je robotski način života", samo su neki od komentara na video.

Lotteria L7 je jasan primjer kako tehnologija može transformisati tradicionalne koncepte maloprodaje i prilagoditi ih novim generacijama kupaca. 

Hoće li pametne trgovine postati novi standard i koliko je naša zemlja daleko od ovakvih inovacija?