Zbog njegovog narušenog zdravstvenog stanja, kapetan je odlučio da avion preusmjeri i vanredno sleti u Madrid, gdje je kopilot odmah prebačen u bolnicu.

Na letu Lufthanse od Frankfurta do Seville, 17. februara 2024. godine, putnički avion Airbus A321 deset minuta je upravljan autopilotom nakon što je kopilot, koji je ostao sam u pilotskoj kabini dok je kapetan bio u toaletu, izgubio svijest. Ovo su potvrdili španski istražitelji u konačnom izvještaju o tom nesvakidašnjem incidentu.
Bez komentara
Lufthansa je saopštila da je upoznata s nalazima istrage i da je njen Odjel za sigurnost letenja proveo detaljnu internu provjeru događaja. Međutim, nisu objavljeni rezultati te istrage. U kratkom saopštenju su naveli: "Molimo za razumijevanje, ali nećemo davati dodatne komentare osim onih iz zvaničnog izvještaja."
Iako je kopilot u nesvjesnom stanju nenamjerno dodirivao kontrole, avion je nastavio stabilan let zahvaljujući aktiviranom autopilotu. Prema izvještaju, snimač glasova iz pilotske kabine zabilježio je neuobičajene zvukove koji ukazuju na iznenadno i ozbiljno zdravstveno stanje kopilota.
Oko deset minuta nakon što je kopilot ostao bez svijesti, kapetan je uspio ući u kabinu pomoću sigurnosnog koda za hitne slučajeve. Naime, mjesec ranije završio je posebnu obuku upravo za ovakve situacije tokom leta.
Hitni kod
Prvo je pokušao pet puta unijeti standardni kod za otvaranje vrata, što pokreće zvučni signal unutar kabine kao znak kopilotu da otvori vrata. Kada nije bilo odgovora, stjuardesa je pokušala uspostaviti kontakt telefonom, ali bez uspjeha.
Na kraju je kapetan upotrijebio poseban hitni kod koji mu omogućava automatsko otključavanje vrata nakon kratkog vremena. Međutim, tik prije nego što su se vrata sama otvorila, kopilot je došao svijesti i sam ih otvorio iznutra.
Zbog njegovog narušenog zdravstvenog stanja, kapetan je odlučio da avion preusmjeri i vanredno sleti u Madrid, gdje je kopilot odmah prebačen u bolnicu.