Korisnik TikToka objavio je je video koji je mnoge vratio u teška, poslijeratna vremena kada su se mnogi bh. građani suočili s problemima vezanim za gubitak imovine.

Reklama o povratu ratne imovine iz 1998. godine pokazuje tegobu jednog vremena, glumili bh. glumci
Foto: Screenshot | Reklama bila dio kampanje OHR-a

Davne 1998. godine emitovana je reklama koja se bavila pitanjem povrata imovine, jednim od ključnih problema u poslijeratnom bosanskohercegovačkom društvu.

Reklama prati priču bračnog para s bebom, kojem u jednom trenutku poštar dostavlja pismo, uz riječi: "Ja uručio!" Muškarac frustrirano gužva pismo i baca ga.

Međutim, osjećaj krivice ga sustiže, zbog čega na kraju donosi odluku da napusti stan. U završnim scenama reklame vidimo ga kako iseljava, dok izgovara poruku:

"Ne čekajte posljednji trenutak. Budite spremni. Pitanje je vremena kada ćete morati napustiti tuđu imovinu. Ako imate sredstva za iznajmljivanje stana ili drugog smještaja, iselite. Imate li pravo na alternativni smještaj? Tražite ga. Idemo, majstore," govori dok se udaljava.

@inspektor594 Prepoznajete li glumce? #sarajevo #reklama #bosnaihercegovina #1998 #arhiva ♬ original sound - Inspektor

Akteri ove reklame su Izudin Bajrović, Dženita Imamović, Rijad Ljutović i Enis Bešlagić.

Poslije potpisivanja Dejtonskog mirovnog sporazuma, brojni građani BiH suočili su se s problemima vezanim za gubitak imovine, poput stanova i kuća, usljed raseljavanja izazvanog srpskom agresijom.

Ova reklama ostavila je snažan utisak u vremenu kada je povrat imovine bio goruće pitanje za mnoge građane Bosne i Hercegovine, te je bila sastavni dio kampanje OHR-a, pod nazivom "Dosta je".

Kampanja je imala za cilj prenijeti osjećaj frustracije kod podnosilaca zahtjeva za povrat imovine, koji godinama čekaju povratak u svoje domove, te ukazati na zabrinutost privremenih korisnika zbog neizvjesne budućnosti. Također, kampanja je naglasila izazove s kojima se svakodnevno suočavaju svi uključeni u ovaj proces, suočavajući se s istim preprekama iznova.