Popusti na Black Friday najavljivani su danima ranije, što su kupci, po svemu sudeći, jedva dočekali.

Foto: A. Bešić | Očekuje se sve veći broj kupaca

Posljednji je petak u novembru, a to znači jedno - stigao je Black Friday. 

Dan za velike kupovine sa još većim popustima na artikle koji su mnogi već zapikirali, uveliko je dovukao veliki broj kupaca u tržne centre koji popunjavaju svoje korpe.

Posjetili smo najveći tržni centar u Tuzli, Bingo City Centar, gdje je primjetan veći broj kupaca koji nakon radnog dana stižu u sve većem broju, čemu svjedoči i nešto duža potraga za slobodnim parkng mjestom.

Snižena je odjeća, obuća, nakit, asesoari kao i brojna tehnika, a popusti se kreću od 20 do 70 %.

Kako je nastao šoping fenomen Black Friday?

Izraz "Crni petak" je potekao iz SAD, gdje prvog petka nakon Dana zahvalnosti, trgovci maksimalno snižavaju cijene – čime počinje praznična sezona.

Pravi praznik za sve šopingoličare u Americi je aktuelan još od 1952. godine, a ubrzo je ova konzumentska pomama zaživjela i u Velikoj Britaniji, da bi se potom popularizovala u ostalim dijelovima Evrope, prvenstveno u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, ali i u Australiji, Indiji i Kini.

Ipak, najveća manija koja nastaje na ovaj dan ogromnih popusta dešava se svakako na tlu Amerike, gdje redovi se uveliko formiraju tokom ranih jutarnjih časova, da bi kada se radnje konačno otvore čitava stampeda ljudi nagrnula u objekat. Sasvim je logično što je upravo u Americi šopingholija "crnog petka" postala nacionalni fenomen, jer na tom tlu sve je i počelo.

Popusti su postali neizostavni dio Black Friday manije, a sa godinama, ulog je počeo sve više da se podiže, te su se radnje međusobno takmičile, ne bi li se naravno privukao što veći broj kupaca.

Rezultat toga bili su popusti i preko 70 posto, megalomanske rasprodaje, radno vrijeme koje je počinjalo i do četiri, pa i pet sati ranije.

Ulog je iz godine u godinu sve veći, a šoping manija petka u novembru zahvatila je i naš region, te smo sigurni da neće proći dugo prije nego što ove drastične mjere mamljenja kupaca prodavci poduzmu i na našem području.