Saobraćajne gužve u Sarajevu svakodnevno predstavljaju ozbiljan problem, koji se ne može riješiti preko noći.

Među glavnim uzrocima su nedostatak odgovarajuće infrastrukture, povećan broj vozila i ograničeni kapaciteti javnog prevoza.
Prema riječima ministra saobraćaja Kantona Sarajevo, Adnana Štete, saobraćajnice su izuzetno važan faktor, a alarmantno je što je broj vozila u Sarajevu, kao i u cijeloj Evropi, značajno porastao.
"U posljednjih deset godina, broj registrovanih vozila u Sarajevu povećao se za više od 45.000, što značajno doprinosi gužvama koje usporavaju javni prevoz, uključujući autobuse, minibuse i trolejbuse", izjavio je Šteta.
On je istakao da su u toku radovi na izgradnji novih saobraćajnica i obnovi postojećih. U poslednje četiri godine obnovljeno je više od dvije stotine saobraćajnica. Takođe, uspješno je spojen Džemala Bjedića s IX transferzalom i autoputem, dok se radi na Prvoj transferzali, posebno na dionici od Šipa prema Vogošći. Javni poziv za nastavak izgradnje Južne longitudinalne ulice bit će raspisan uskoro, a radovi će početi na proljeće.
Kada je riječ o javnom prevozu, Šteta je naglasio da je značajno poboljšana ponuda autobuskih i minibuskih linija koje su ranije bile neredovne ili nisu postojale. Takođe, tramvajski i trolejbuski saobraćaj je unaprijeđen, a planira se dalja ekspanzija tih linija, kao i proširenje autobuske mreže.
"Uvedene su novine u cijene prevoza, a stanovnici Sarajeva, uključujući učenike, studente i penzionere sa najnižim primanjima, mogu koristiti besplatan prevoz" rekao je ministar.
Šteta je najavio i uvođenje noćnog prevoza, koji će trajati od ponoći do pet ujutro i biti besplatan za sve građane. Gradske vlasti kontinuirano rade na poboljšanju svih oblika javnog prevoza.