Utorak, 22. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

Za kratak period, postignut zapažen uspjeh!

tuzlanski-cerada
Preuzmite sliku

TUZLA – Grad koji volim je Facebook prezentacija koja je nastala 13. Oktobra 2011. kao plod ideje da se na jednom mjestu skupi što više mladih i urbanih ljudi, neopterećenih politikom, crnom hronikom i žutom štampom. Da se skupe svi oni koji vole ovaj grad, zdrav smisao za humor, kulturnu i opuštenu komunikaciju. Cilj je bio i ostao samo jedan: Uživanje u opuštenom ambijentu virtuelnog rahatluka i zdravog humora.

\"tuzlanski-cerada\"Pitate se jesmo li uspjeli u tome?

Naravno da jesmo: Politika vođenja facebook stranice od samog početka nije bila svakodnevno objavljivanje starih slika Tuzle kako bi stariju populaciju podsjećali na Tuzlu nekada, kako bi tuzlanskoj dijaspori probudili neupitnu nostalgiju za voljenim gradom ili kako bi mladima dali do znanja da je nešto i nekada bilo tu ili tamo. Krenulo se kreativno, urbano i dinamično. Za samo 40 dana od osnivanja FB Stranice na jednom mjestu se skupilo više od 4000 članova, a nakon šest mjeseci kreativnog djelovanja taj broj je porastao na više od 10.000 onih koji vole ovaj grad ali i drugih, kojima se sviđalo sve ono što smo radili, danas taj broj je veći od 24.000 članova. Pored spomenute facebook stranice osnovali smo ili smo postali saradnici na brojnim drugim fan stranicama, tako da ukupan broj članova koji je podrška našem svakodnevnom radu iznosi više od 100.000+ članova.

Naši video zapisi na servisu youtube i kanalu Tuzla Grad do sada su zabilježili više od 200.000 pregleda. Fotografije i video zapisi (parodije) sa u to vrijeme jedne obične Facebook stranice su objavljivani na renomiranim web portalima kao što su: Infobar.ba, federalna.ba, scsport.ba, 24sata.info, depo.ba, index.hr, sportsport.ba i brojnim drugim. Htjeli priznati ili ne, brojni web portali godinama egzistiraju a ne mogu se pohvaliti činjenicama koje je za izuzetno kratak period bilježila naša Facebook fan stranica. Rezultat ovako ekspresnog, urbanog i kreativnog napredovanja u promociji svog grada dao nam je ideju da napravimo i jedan web portal kao potporu Facebook Fan Stranici „Tuzla – Grad koji volim“.

Tuzlanski.ba

Upravo informativno zabavnim magazinom Tuzlanski.ba željeli smo nastaviti put koji smo započeli Facebook fan stranicom. Cilj je ostao isti: \”Da se na jednom mjestu skupi što više mladih i urbanih ljudi, neopterećenih politikom, crnom hronikom i žutom štampom\”, ali i namjera postići zapaženu čitanost isključivo kvalitetnim autorskim člancima kao i kvalitetnom selekcijom drugih vijesti. Mjerenje posjećenosti naše stranice smo prepustili GemiusAudiencu koji vrši analizu i mjerenja posjećenosti web siteova u regiji!

\"tuzlanski-cola\"

Posebno nas raduje činjenica da smo za svega 3. mjeseca od osnivanja web portala postali glavni partneri projekata poput kocerta Zdravka Čolića kao i najvećeg ljetnog eventa u regionu Brodolom 6, te na istima bili i jedini web portal u BiH koji je dobio reklamni prostor na Led ekranima.

\"tuzlanski-brodolom\"
TUZLA – Grad koji volim i Tuzlanski.ba
su naše stranice, svih nas koji volimo svoju ulicu i mahalu, svoje havere i jarane, svoj Tušanj i Slobodu, svoje talente i beskućnike, svoju Jalu i Pozorište, svoj Korzo i Kapiju i na kraju karajeva svoje mjesto rođenja i mjesto u kojem živimo! Tri vjere – Jedna nacija, dobrodošli jer: Ovo je: TUZLA – Grad koji volim i ovo je Tuzlanski.ba portal koji će vam postati slatka navika i lijepa ovisnost!

Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: