Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Zašto vam treba kreativna Facebook fan stranica!?

Izradastranica2
Preuzmite sliku

Popularno

 

Možemo ga voljeti ili mrziti ali Facebook je jedna od najvažnijih internet stranica današnjice. Svakodnevno facebook posjećuje veliki procenat internet populacije svih uzrasta od školaraca do poslovnih ljudi.

\"Izradastranica2\"Ukoliko imate business koji treba promociju ili vam je potreban bilo koji drugi oblik promocije (političke kampanje, dešavanja, eventi) Facebook postaje pravo mjesto za to!

Za nekoliko desetljeća neko će možda zaključiti kako je upravo Facebook bio ključan u preživljavanju pojedinih kompanija koje bi inače ostale zauvijek vezane lancima ekonomske krize s početka stoljeća. Zašto? Facebook je (uz Twitter) trenutačno najjači marketinški alat koji se koristi provjerenom metodom prodaje – preporukom.

Ako i dalje imate problema s uvjeravanjem svog voditelja marketinga kako treba ulagati u promociju putem Facebooka, pomoći ćemo vam s pet konkretnih, teško oborivih argumenata…

1. Svi su na Facebooku

Zanemarite to što \”svi su gore\” zvuči suviše pomodno… Istina je. U svijetu je preko 800 miliona korisnika Facebooka. Kada je riječ o korištenju društvenih mreža u našoj zemlji, BiH je u prethodnim godinama, u odnosu na broj stanovnika, bila među deset zemalja na svijetu koje najviše koriste Facebook. Ako među toliko ljudi nećete pronaći kupce svojih proizvoda i usluga, gdje ćete?

2. Prosječni Facebook korisnik na svom (i tuđim) profilima dnevno provede oko 55 minuta

To je više vremena nego što bilo koji korisnik provede na bilo kojoj drugoj stranici te čak tri puta više nego što provede surfajući najpoznatijom pretraživačemm – Googleom. Zbog toga ne čudi podatak kako je Facebook tokom aprila u više navrata prestigao Google po broju posjeta.

\"Izradastranica3\"3. Razmjenjuju informacije i preporuke

Najjača snaga Facebooka sadržana je u dvije pojave: masovnost te umreženost. Gledajući statistike, logično je da pričamo o masovnoj, gotovo neizbježnoj pojavi koja ima nevjerojatan doseg do apsolutno svih generacija, odnosno do svakog \”targeta\”. Umreženost, s druge strane, nije pojava koja mora pratiti masovnost. Prije interneta i mobitela bilo je gotovo nemoguće organizovati masivan broj ljudi u minimalnom vremenu. Danas je drugačije jer: Facebook vam omogućuje da u jednom trenutku pokrenete lavinu komentara vezanih uz nečiju uslugu ili proizvod.

Želite li zaista biti negdje drugo kad se na Facebooku npr. prolomi loš glas o vašoj firmi? Čak će 87 posto ljudi upitati svoje prijatelje za mišljenje o nekom proizvodu. Spriječiti, ne liječiti. O tome razmišlja čak 300 hiljada firmi koje se već nalazi na Facebooku. Doduše, tek manji dio njih pravilno koristi pun potencijal Facebooka.

4. Facebook je jeftiniji od ostalih promotivnih kanala

Facebook killed the TV star. Dobro, ne doslovno, ali samo 18 posto (prosjek na američkoj i europskoj razini) TV kampanja generiraju pozitivan ROI (return of investment). Facebook, s druge strane, od firmi srednje veličine zahtjeva tek manji budžet za veliku dobit. Dakle, idealna jednačina. Osim u profitu, dobit koja se ostvaruje pravilnom upotrebom Facebooka je ona koja se ne može platiti novcem – JAČANJE BRENDA.

\"facebook-comunity\"5. Pay to play? Ne! Play to play!

Jednosmjerna komunikacije u prodaji i marketingu nikad nije bila pobjednička strategija, a vjerojatno nikad do vremena u kojemu sad živimo nije bila nepoželjnija. Toyota je, naprimjer, kompanija koja je imala strašnih problema s greškama na hiljadama svojih vozila. No, postotak štete koji je brand pretrpio znatno je umanjen zbog vješte dvosmjerne komunikacije putem novih medija. Toyota je danima (i još uvijek to radi, zapravo) okupirala Digg, Twitter te Facebook kako bi omogućila svojim korisnicima da komuniciraju s ljudima koji mogu riješiti njihov problem. Bitno je biti viđen (prisutan), ali najbitnije od svega je – sudjelovati.

Stoga ukoliko želite kvalitetnu i kreativnu Facebook Fan Prezentaciju, dvosmjernu interakciju sa svojim potencijalnim klijentima – Kontaktirajte nas jer za pruženu uslugu mi smo i više nego: Bezobrazno jeftiniji od konkurencije

Neki od partnera kojima smo izrađivali Facebook Fan Stranice su:

Sol Azur&Buena Vista, ELLE Travel, VEFA Ketering, No+Vello Fotoepilacija BiH, TUZLA – Grad koji volim…

Sve dosadašnje projekte možete pogledati na www.facebook.com/fan.stranice

Kontakt: 061 845 423 – dodatne INFO/ FB Profil: Kreativne stranice

Izvor: Tuzlanski.ba

 

 

 

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: