Četvrtak, 28. Oktobra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Koja je najbolja dob za treniranje?

trening
Preuzmite sliku

Iskreno govoreći, KAD GOD počnete, uvijek je na vrijeme. Snaga mišića se razvija do visokog stupnja kad god se slijede vježbe na naučnoj bazi. Od djeteta u osmoj godini, do odraslog čovjeka od 60 godina, ukoliko se osjeća \'Želja za treniranjem, a osoba je normalnog, dobrog zdravstvenog stanja, nije kasno početi.

\"trening\"Ne treba očekivati da će manja djeca biti dovoljno ozbiljna u svom treniranju, iako naravno ima iznimaka, dok stariji ljudi mogu ustanoviti da im je taj sport prenaporan.

Ali, važno je upamtiti da trening utezima u svakom slučaju čini dobro i da pomak da se čovjek u cjelini bolje osjeća nego ranije. Nije važno da li se čovjek razvija u šampiona ili ne, važno je vježbati.

 Hrana za bildanje?

Dok se čovjek bavi vježbanjem, hrana koju jede postaje mišić. Ako jede nekaloričnu hranu, bez vitamina, s mnogo masnoće, škroba i ostalih štetnih sastojaka, ni najboljim vježbama neće uspjeti razviti muskulaturu. Za bildanje je najvažnija bogata zaliha PROTEINA koji su izvor građe tkiva u tijelu, i vitamin-minerala, koji štite od bolesti i poboljšavaju energiju i zdravlje.

Specijalne savjete za dijetu možete naći u posebnoj knjizi o sportskoj ishrani, ostalim stranicama o prehrani ili na web stranici www.teretana.ba Međutim, općenito je pravilo da masti i ugljikohidrate treba vrlo malo za bildanje, a važni su proteini, vitamini i minerali.

Nedovoljno teški ljudi ustanoviti će da im trening utezima povećava apetit, dok će trening mišića povećati mišiće i odgovarajuću težinu tijela.

Takva osoba treba jesti veće količine jaja, mesa, mlijeka, sira, ribe i sve plodove žitarica, kao i drugu zdravu hranu. Također možete podnijeti nešto veću količinu masti i ugljikohidrata, jer će u njegovu slučaju hrana koja deblja biti i korisna. Ali ni u kom slučaju ne smije se siliti da jedete više nego što možete.

Jelo na silu će poremetiti ravnotežu u organizmu i učiniti mu više štete nego koristi.

Ako su 3 obilna obroka dnevno previše, treba jesti češće, 5 ili 6 puta na dan, manje količine. Veće količine svježeg voća i povrća čine dobro zdravlju, poboljšavaju probavu i uskoro čovjek može normalno jesti, i veći obroci će mu stvarno prijati.

Previše težak čovjek mora svesti masti i ugljikohidrate na minimum. Može jesti sve proteine, vitamine i minerale ali krumpir i produkti bijelog brašna, kao i sve vrste neprirodno slatkih kolača moraju se svesti na minimum.

Opasnost od takve dijete leži u tome da suviše teška osoba postaje ekstremna u svojim ograničenjima, i na taj način eliminira hranu koja sadrli potrebne vitamine, ne shvaćajući da na taj način lišava svoje tijelo potrebne energije, a kao posljedica javlja se osjećaj potpune iscrpljenosti. Zato treba biti oprezan i smanjivati težinu postepeno.

U attachments prilogu možete skinuti word dokument u kome se nalaze detaljna upustva kako pravilno trenirati: 

Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: