Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Zuckerberg zabrinut: Mijenjaju se navike korištenja Facebooka

Preuzmite sliku

Popularno

Facebook je godinama gradio veliku bazu korisnika koji su s prijateljima na ovoj mreži dijelili veliki broj ličnih informacija. To se, međutim, u posljednje vrijeme promijenilo.

Iako veliki broj ljudi na ovoj mreži i dalje pretjeruje s brojem objava i fotografija, u posljednje vrijeme sve više korisnika na Facebooku dijeli linkove s internet stranica, spotove s YouTubea i slično, a sve manje objavljuje podatke i fotografije iz privatnog života.

S obzirom na to da mnogi na Facebooku imaju više stotina ‘prijatelja’ koje u stvarnom životu ne poznaju, više ne žele s njima da dijele privatne informacije, pa je broj ‘ličnih‘ objava u posljednjih godinu dana smanjen za čak 21%.

Za dijeljenje ličnih informacija sada se sve više koriste mreže poput Instagrama i Snapchata, ili aplikacije poput WhatsAppa i Vibera, dok se na Facebooku objavljuju informacije drugačije prirode.

Korisnici na Facebooku ne dijele manje sadržaja nego ranije, ali je on sada jednostavno drugačiji, što je donekle zabrinulo Zuckerberga. Naime, dijeljenje originalnog i ličnog sadržaja korisnika jeste ‘gorivo koje napaja ovu fabriku novca‘ – Facebook na taj način saznaje više informacija o samim korisnicima i na osnovu tih informacija može još preciznije da im prikaže oglase na kojima će zaraditi novac.

Facebook je do sada pokušao na različite načine da riješi problem, poput uvođenja opcije ‘na današnji dan’ ili podsjećanja korisnike na Dan majki, a jedan od posljednjih koraka je predstavljanje alata Facebook Live za video prenose uživo koji je odnedavno dostupan svim korisnicima ove društvene mreže. (b92.net)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,