Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Twitter i dalje u problemima, investitori nezadovoljni rastom prihoda

Preuzmite sliku

Twitter i dalje u problemima, investitori nezadovoljni rastom prihoda.

Priča je postala konstantna i zapravo je bespredmetno uspoređivati Twitter s Facebookom, iako je zaista riječ o najpopularnijim društvenim mrežama današnjice. I dok se može razglabati o prednostima i nedostacima iz ugla korisnika, kada su u pitanju financijski rezultati, Twitter i Facebook ne mogu stati u istu rečenicu. Facebook raste, bilježi izvanredne financijske rezultate, a Twitter se jednostavno muči u pronalaženju nove, ispravne poslovne strategije. A nije da im prihodi i baza korisnika ne rastu, ali ne u onolikoj mjeri koliko su to očekivali investitori, koje na kraju dana, kao i uvijek, kao i u svakoj kompaniji, zanima jedino i isključivo profit.

U prvom kvartalu prihodi Twittera su se povećali za solidnih 36% u odnosu na isti period prošle godine i iznose 594,5 miliona američkih dolara. Problem je što je taj iznos osjetno manji od onoga što su financijski “meštri” predviđali, a ulagači očekivali, jer je ljestvica bila postavljena na 607 miliona dolara prihoda za prvi kvartal 2016. Smanjeni su i gubici, u 2015. je prvi kvartal donio gubitak od 162,4 miliona dolara, ove godine taj je iznos zaustavljen na 79,7 miliona. Zabilježen je i rast u mjesečnom bazi aktivnih korisnika, koja je u prvom kvartalu ove godine 310 miliona, dok je lani bila 305 miliona. Dakle, gotovo u svim segmentima je zabilježen pomak, osim u onome koji najviše zanima ulagače…

Jer, cijena pojedinačne dionice Twittera je na Wall Streetu zabilježila pad od 13%, što je, naravno, veoma loše primljeno u krugu investitora. Analitičari su ovu vijest “preveli” kao nastavak problematičnih trendova za Twitter, koji se ipak pokušao opravdati da nema dovoljno oglašivača, a i postojeći, pogotovo oni najveći, svoje budžete za reklamiranje su pripremili za Olimpijske igre i Europsko nogometno prvenstvo u Francuskoj. Pogotovo se ovo odnosi na europske oglašivače, a i u ovom segmentu bilježimo ogromnu razliku između Facebooka i Twittera a to je – masovnost. Ne samo u bazi korisnika, nego i oglašivača, jer Facebook ih ima više od tri miliona, dok je Twitter miljama daleko od te brojke. Svi znaju da su Twitteru potrebne promjene, jedino više, izgleda, niko ne zna kakve. (zimo.co)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,