Subota, 20. Aprila 2024.

Otkriveno 1.445 novih oblika virusa RNK-a

Kineski naučnici ustanovili su 1.445 novih oblika virusa Ribonukleinske kiseline (RNK), prenosi Anadolu Agency (AA).

Kako javlja kineski list “ShangaiDaily”, naučnici sa Kineskog centra za zaštitu i prevenciju zdravlja (CDC) ustanovili su postojanje 1.445 novih virusa RNK.

Istraživanje je objavljeno u načnom magazinu “Journal Nature”, a naglašeno je kako će ovi virusi znatno doprinijeti u daljnjem istraživanju korijena ljudskog života i promjeni virusa.

Naučnik i istraživač iz CDC-a Cang Yongcin istakao je kako je njegova ekipa otkrila nove viruse na osnovu istraživanja primjenjenom na više od 220 vrsta insekata.

Naglasio je da obzirom da se pronađeni virusi razlikuju od do sada postojeći, njih će biti moguće svrstati u drugu porodicu, ali svakako da će doprinijeti i raznovrsnosti virusa RNK.

RNK i DNK predstavljaju dva tipa nukleinskih kiselina, koje sa proteinima spadaju u esencijalne makromolekule svih živih bića. Kao i DNK, molekule RNK se sastoje od dugih kovalentno vezanih jedinica – nukleotida, s tim što su RNK molekule najčešće jednolančane. Svaki nukleotid u RNK molekuli se sastoji od heterociklične baze, šećera riboze i fosfatne grupe. (AA)