Subota, 20. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Konačno odzvonilo pirateriji

Preuzmite sliku

Izgleda da je budućnost „wareza“ sve samo ne – svjetla!

Od pojave prvih kućnih računara, osamdesetih godina prošlog vijeka, sve do nedavno imali smo mogućnost da uživamo u „originalima“ po cijeni praznog diska na koju će igra biti narezana, ali čini se da je pirateriji odzvonilo.

Evo o čemu se radi…

Prelomni momenat za „početak kraja“ piraterije bila je pojava novih igračkih konzola Xbox One i PlayStation 4, sa stepenom zaštite igara koji je prvo zabrinuo, a potom i zgrozio mnoge vlasnike igara.

Konzole nije moguće čipovati, a igre su zaštićene tako da ih je nemoguće „probiti“.

PC je zbog ovoga smatran za svojevrsno „ostrvo slobode“, navodi ScreenFun i dodaje da su svi dosadašnji zaštitni mehanizmi, poput SecuROM i Tages ili Starforce i Steamworks-a razbijeni odmah nakon premijere. Ali, pojavio se, pravo iz najdubljeg gejmerskog pakla (kako igrači vole da kažu), Denuvo!

Austrijska firma, koja je iskoristila Sony koncept zaštite, oformila je poseban sistem koji je drastično otežao modifikovanje instalacionih fajlova u izvršnom folderu igre i iščitavanje sadržaja memorije, što su metodi koji su tradicionalno korišteni za krekovanje. Ubisoft, Electronic Arts i drugi veliki studiji odmah su prigrlili Denuvo i primijenili ga na svojim izdanjima. Pirati, koji su radili na „razbijanju“ zaštite tvrdili su da je Denuvo moguće „rasturiti“, ali da je proces toliko komplikovan da nije vrijedan truda.

Slamka spasa mnogim gejmerima je činjenica što je Denuvo papreno skup i za njegovo korištenje može da plati samo još uvijek mali broj studija. Ipak, kad se Denuvo „razmaše“ i postane širokodostupan svi pirati-gejmeri biće odsječeni od ostatka svijeta i morat će i oni da počnu da plaćaju za igre.

Besplatnih igara neće biti, biće onih koje su besplatne za preuzimanje, ali se napredak u njima plaća. (mondo.rs)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,