Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

I Amazon kreće u bitku s TikTokom: Pokrenuli su Inspire

Preuzmite sliku

Popularno

TikTok se pokazao kao opasan konkurent Instagramu, YouTubeu i drugim društvenim mrežama i videoservisima, ali i – Amazonu.

Koliki su popularnost i uticaj TikToka najbolje možemo vidjeti po broju kompanija koje pokušavaju imitirati ovu društvenu mrežu, odnosno videoservis. Svoje kratke videozapise predstavili su YouTube i Instagram, dok je Instagram čak pokušao cijelu aplikaciju promijeniti da bude više poput TikToka, što korisnici nisu prihvatili i pokazali su im palac dole.

Osim što TikTok uzima korisnike Facebooku, Instagramu, YouTubeu i drugim sličnim mrežama i videoservisima, čini se kako je ova mreža ugrozila i – Amazon. Naime, kako se brendovi mogu direktno reklamirati na TikToku i putem te mreže korisnicima nuditi svoje proizvode i usluge, oni manje kupuju putem Amazona, prenosi Zimo.hr.

Američka kompanija to želi promijeniti pa su predstaviti Inspire, novi feed unutar svoje mobilne aplikacije za kupovinu koji će korisnicima pružiti novo iskustvo online shopinga. Na tom dijelu prikazivat će se kratki videozapisi, ali i fotografije proizvoda, kao i ideje za shoping i drugi sadržaj influencera i brendova. Naravno, korisnici će direktno iz tog dijela Amazonove mobilne aplikacije moći i kupovati proizvode.

Kako bi im se prikazivao sadržaj koji će im biti zanimljiv, korisnici će prilikom prvog aktiviranja Inspirea trebati odabrati svoje interese (poput videoigara, kućnih ljubimaca, dizajna, trčanja itd.), a prikaz sadržaja s vremenom će se dodatno prilagođavati korisniku i njegovim interesima, piše cnet.com.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,