Četvrtak, 18. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Facebook izmjenama želi privući mlađe korisnike

Preuzmite sliku

Meta pokušava stilizirati aplikaciju Facebook prema konkurentu kratkih videozapisa TikToku.

Platforma Meta saopćila je da radi na preuređenju main feeda na svojoj Facebook aplikaciji kako bi prioritet stavila na “otkrivanje” novog sadržaja, umjesto objava s profila koje korisnici prate.

Radi se o pokušaju stiliziranja aplikacije Facebook prema konkurentu kratkih videozapisa TikToku, piše Reuters.

Rukovodioci Mete u posljednjih nekoliko mjeseci u fokus stavljaju Facebook proizvod Reels, koji je sličan TikTokovom kratkom videoformatu koji je privukao mnoge mlađe korisnike.

“Početna”, Facebookova glavna traka vijesti/objava koju će korisnici vidjeti kada otvore aplikaciju prikazivat će više popularnih objava s profila koje korisnici ne prate, uključujući Reels i Stories, saopćeno je iz kompanije Meta.

Objave bez personaliziranog rangiranja

Facebook će sugerirati objave svojim korisnicima na osnovu posebnih algoritama koristeći umjetnu inteligenciju.

Nova zasebna kartica pod nazivom Feeds u suprotnosti je sa starim pristupom, koji uglavnom sadrži objave prijatelja, stranica i grupa koje korisnici aktivno prate.

Objave u toj kartici bit će prikazane hronološki, bez personaliziranog rangiranja, naveo je glavni izvršni direktor Mark Zuckerberg u objavi na Facebooku.

Meta je saopćila da Feeds neće sadržavati predložene objave, ali će i dalje imati reklame.

Najveća svjetska kompanija za društvene mreže posljednjih mjeseci se fokusirala na kreiranje algoritama koji će znati predložiti personaliziran sadržaj korisnicima, što je velika promjena u odnosu na njen plan iz 2018. za prikazivanje više objava prijatelja i porodice. (Agencije)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje