Facebook će u sljedeće tri godine uložiti 300 miliona dolara u razne projekte povezane s novinarstvom, posebno za podsticanje lokalnog informisanja, koje je posebno potisnula digitalna revolucija, objavila je firma.
„Nastavićemo se boriti protiv lažnih informacija, dezinformacija i nekvalitetnih informacija“, objasnio je u poruci na Facebooku Carrie Campbell Braun, zamjenik predsjednika zadužen za partnerstva s medijima, i dodao da „imaju priliku i odgovornost da pomognu lokalnim medijima da se razviju i uspiju“.
Početkom januara 2017. društvena mreža je već pokrenula „Facebook Journalism Project“ da bi pojačala veze platforme s medijskom industrijom.
Iznos uložen u tu inicijativu nije bio saopšten.
Platforma koja ima 2,2 milijarde aktivnih korisnika odlučila je da ide puno dalje s raznim projektima, postojećima i onima koje će pokrenuti tom prilikom.
Između ostalog, Facebook će da osnuje specijalni fond u saradnji s „Pulitzer Centrom“ od pet miliona dolara, koji će finansijski podržati planove reportaža.
U martu 2018. Google je rekao da će uložiti i 300 miliona dolara u niz projekata suzbijanja lažnih informacija i za podršku pouzdanim medijima. (fosmedia.me)