Utorak, 23. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Dvanaest zabluda digitalnog marketinga: Šta se smije, a šta ne smije raditi na društvenim mrežama?

Preuzmite sliku

Kad je najbolje objavljivati na društvenim mrežama? Treba li tretirati sve društvene mreže jednako? Odgovore na ta i još neka pitanja dali su stručnjaci za nove medije.

Digitalni marketing najnoviji je oblik marketinga koji uključuje online kanale i elektroničko poslovanje.

Izdvojili smo najčešće zablude koje je stručnjak za ovo područje Domagoj Bebić opovrgnuo ili potvrdio.

Jedna loša objava potencijalni je otkaz

U svakoj komunikaciji treba sagledavati strategiju i generalno se ne bih složio s tim budući da ima dobrih, ima loših objava. Neke privlače više pažnje, neke manje pažnje, ali ono što je uvijek u komunikaciji prisutno – ako jedna kriva objava izazove previše negativne pažnje može onda doći do drastičnih situacija, pojašnjava Bebić, stručnjak za nove medije.

Svaka objava utiče na Vaš imidž

Ovdje možda treba zamijeniti priču – imidž gradimo na objavama. Vi trebate tu sliku koju želite projicirati, trebate komunicirati kroz objave i to bi trebao biti slučaj. Međutim, je li to da svaka utiče pa u principu jest, ona ustvari slika sliku, pojašnjava.

Bolje dobra komunikacija na jednoj, nego osrednja na više društvenih mreža

Ukoliko imate kompaniju koja se bavi, koja posluje, s firmama, a ne s osobama više ćete komunicirati na LinkedIn-u, nego na drugim mrežama. Ukoliko želite utcati na širu publiku odabrat ćete Instagram, TikTok i Facebook, potpuno bih se složio, ističe Bebić.

Najbolje je objavljivati vikendom u večernjim satima

Postoji puno mitova kada je najbolje objavljivati. Statistike uistinu to pokazuju, kao što statistike pokazuju u kojoj će minuti pasti gol na utakmici. One znaju biti u pravu, međutim, kako danas više ovisi stvar o algoritmima određenih društvenih mreža neki statusi se mogu pokazivati i dva, tri dana, pogotovo ukoliko ih promovišete, znači, objavljivanje funkcioniše na drugačiji način, pojašnjava Bebić.

Svaki dan minimalno jedna objava

Ovisi na kojoj društvenoj mreži. Postoje društvene mreže na kojima aktivnost svaki dan može biti malo napadna ljudima, malo naporna, dok na nekim društvenim mrežama možete objavljivati koliko god hoćete. To je bilo pravilo od samog početka – objavljujte onda kada imate nešto za reći, naglašava Bebić.

Ne objavljujte ništa osobno na društvenim mrežama

Mislim da se to neće moći izbjeći. Kada u početku u diskusijama o društvenim mrežama najviše je upita bilo o privatnosti. Ono što treba primijetiti da su nam najmanja prijetnja, pokazalo se tako, za našu privatnost velike korporacije nego oni ljudi koji su odustali od svoje privatnosti smo ustvari mi. Mi smo dojavljivali gdje se nalazimo, što radimo, u kojem trenutku, na koji način. Znači, mi smo bili ti koji smo odustali od privatnosti, prema tome ja mislim da se to neće moći izbjeći, smatra Bebić.

Sve su društvene mreže iste

Nisu. Jednostavno imaju drukčije karakteristike, imaju drugačiju komunikaciju, imaju drugačiji obujam u smislu lokalni, globalni itd. Čak na istoj društvenoj mreži različite niše nisu iste, upozorava.

Društvene mreže zna svako koristiti

Nisam siguran da svako zna koristiti društvene mreže. Čak bi se reklo da bi nekim ljudima trebalo zabraniti koristiti društvene mreže ukoliko ne razumiju da stvari kao govor mržnje, rasizam, da to nije prostor za to. Ukoliko želite iskazati svoje mišljenje – apsolutno da, no ukoliko imate neke ekstremne stavove itd. To vam sigurno niti jedna društvena mreža neće dozvoliti, ističe Bebić.

Bonus zlatno pravilo

Budite prisutni. Mislim da je to važno ne samo zbog toga što ne možemo gledati društvene mreže samo sa jedne strane nego i s druge strane. Ti korisnici očekuju da vi tamo budete prisutni, da budete prisutni za njih. Ukoliko dobro komunicirate sa tom svojom, kako ćete ih nazvati, bazom, followerima, fanovima, ako imate dobru komunikaciju s njima to je najveće blago na društvenim mrežama čemu se možete nadati, napominje Domagoj Bebić, stručnjak za nove medije. (Zimo.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,