Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Društvene mreže u 2018. godini značajno izgubile povjerenje korisnika

Preuzmite sliku

Zbog krađe podataka, lažnih informacija i uvrjedljivog riječnika na društvenim mrežama, kao i izvještaja da su strani operativci koristili njihove usluge, mnogi ljudi u SAD sada su skeptični kada je riječ o prednostima društvenih medija, smatraju stručnjaci.

Zvaničnici društvenih mreža zbog svega toga su nekoliko puta morali da svjedoče pred američkim Kongresom.

Kako je kazao direktor kompanije za skladištenje podataka LatticeWork Inc Pantas Sutarda, ova godina je bila teška, kako za tehnološke kompanije tako i za korisnike njihovih usluga.

  • “Direktori velikih kompanija išli su na svjedočenja i dali silna obećanja članovima Kongresa da će riješiti probleme hakovanja svojih sistema, što još nisu u stanju da urade”, naveo je on za Glas Amerike.

    Najviše se preispitivao rad Facebook-a. Taj gigant među društvenim mrežama kritikovan je poslije otkrića da je, zbog slabog nadzora, jedna političko-konsultantska kompanija zloupotrebila podatke miliona korisnika.

    U proljeće ove godine, direktor Facebook-a Mark Zakerberg krenuo je na “turneju izvinjavanja”, kako su kampanju ironično nazvali Amerikanci, u nameri da uveri korisnike da će kompanija ubuduće bolje štititi njihove podatke. (B92)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje